Tangelito Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Ja ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har snusat och rökt but now im clean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 För jävla dumt att ens tänka tanken att börja. Betala för att dö Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote:nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Men jag hjälper till att langa men nån gång tar jag nog lite :"> En i min klass e en av skolans största langare. Vi e ett helt stort gäng, men vi går i små grupper, som nån slags maffia haha Jag går i hans grupp (4 personer)...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Snusar och Röker. Röker bara om jag blir bjuden, köper aldrig själv. Snusar på heltid, General. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Men jag hjälper till att langa men nån gång tar jag nog lite :"> En i min klass e en av skolans största langare. Vi e ett helt stort gäng, men vi går i små grupper, som nån slags maffia haha Jag går i hans grupp (4 personer)...... Hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Men jag hjälper till att langa men nån gång tar jag nog lite :"> En i min klass e en av skolans största langare. Vi e ett helt stort gäng, men vi går i små grupper, som nån slags maffia haha Jag går i hans grupp (4 personer)...... Du får det att låta som om det skulle handla om narkotika Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Men jag hjälper till att langa men nån gång tar jag nog lite :"> En i min klass e en av skolans största langare. Vi e ett helt stort gäng, men vi går i små grupper, som nån slags maffia haha Jag går i hans grupp (4 personer)...... "Hjälper till att langa" ? du e för f*n 92:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Snusar på heltid och röker på fest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Feströker och festsnusar vote: ibland Look above... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bozzard Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Snusar men inte röker har gjort men sluta med det, inte bra ska sluta snusa snart med ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är väl inte så farligt att testa röka. Inget kommer att hända. Men om man dock fortsätter röka och håller på i flera år tills man inte kan dra sig ifrån det så kommer man att få problem. Har själv aldrig testat att röka pga av att jag inte ser något kul med det, och inget nödvändigt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nepp alldrig provat, varför lägga dyra pengar på sin egen ohälsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Look above... Vadå? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: nope Aldrig att jag skulle lägga ut massvis me pengar på nåt som bara har ihjäl mig... Tycker det är trögt att förorsaka sig själv en lång och utdragen död! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Har snusat Har en fet jävla snusgrop nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Testat, inget jag föll för precis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vadå? Han menar att han höll med dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gnurf Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har testat att röka...smakade S**T Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts