PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vet inte om det redan finns en sånhär tråd men, men. Tycker det är bra om det finns. Här kan man diskutera rökning och snusning eller ge råd till dom som vill sluta. Fördelar, nackdelar m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej, varken röker eller snusar... I have a clean body and I smell good. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Testat, smakar skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Testat, smakar skräp. Wao, där var ett alternativ jag glömde. Håller med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har aldrig testat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ´Röker ibland och snusar ibland. Snusar gör jag sällan och röker gör jag ännu mer sällan. Men det händer. Som tex idag ska jag snusa lite. Men annars ggör jag det inte. Vote: Röker och snusar ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag Röker, men dock så vill jag sluta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Snusar väl rätt ofta. Röker ibland. EDIT: kan tilläga att jag inte gör något av ovanstående för att vara cool då jag oftast snusar framför datorn eller hemma. Röker har jag knappt gjort och inget jag tänker fortsätta med men blir man bjuden när man är ute med en polare så tar man emot, eller iallafall jag. Redigerad 16 september, 2005 av Frenzy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har testat att rökt. Gott enligt mig. Testade även att snusa då jag var 9 år, villket inte var smart, mådde illa som fan då. Kommer aldrig att börja röka snusa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har aldrig rökt eller snusat. Så fruktansvärt korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Feströker och festsnusar vote: ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nope Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nixpix Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nope. Varför? Slänger ju bara pengarna i sjön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nope, är tillräckligt smart att inte börja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej, och tenker intebörga heller. Så jävla dumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nope. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nope. Varför röka och stoppa in snus under läppen när man kan stoppa in godis i munnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts