Og Lou Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Idag tänkte jag att jag skulle ta över ett par stora hoods i LS. Jag körde ner till Santa Maria Beach och började döda ballas. När jag kom fram till SMB-hoodet längst till vänster/väster dödade jag en grupp av dom och väntade på den första "anfallsvågen". Den kom inte. Istället märkte jag hur de lila prickarna som utmärker fienderna fanns i ett blått område, nämligen just utanför den sista piren I SMB, i Los Santos Inlet. Jag sprang till vattenbrynet och började söka, men hittade inget. Till sist dök jag ner i vattnet, och där stod tre Ballas-medlemmar, fastfrusna på bottnen! Jag tittade inte speciellt mycket på livmätaren och därför blev jag wasted efter en stund, när luften tog slut för CJ. Det måste ju ha varit nåt slags bugg! Har någon råkat ut för det här förutom jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är en vanlig bugg. Hänt många, även mig. Både på PC och PS2-versionen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Og Lou Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är en vanlig bugg. Hänt många, även mig. Både på PC och PS2-versionen. OK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts