darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Annat: the movies! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 VA?!?!?! varför är inte residentevil 4 (PS2) och MGS3: subsistence med för?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 VA?!?!?! varför är inte residentevil 4 (PS2) och MGS3: subsistence med för?? BARA nya saker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Celsius. Redigerad 16 september, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag ska köpa Call of Duty 2 vid realisen men jag tror jag ska önska mig The Godfather och The Movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 VA?!?!?! varför är inte residentevil 4 (PS2) och MGS3: subsistence med för?? Höll på att skriva in Metal Gear Solid 3: Subsistance men då såg jag att jag hade mer än 14 alternativ (Ett måste vara annat) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Många av dom listade spelen kommer inte förrens nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vote: Annat Kingdom Hearts 2 och The Movies. Mest KH2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Age 3 eller FCI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Xbox2 + Oblivion Jag gillar egentligrn inte BoXXen, men nu när Microsoft verkar ha ensamrätt på världens bästa spelseri The Elderscrolls IV - Oblivion, så har jag inget val än att böpa en låda! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 (redigerad) Ops, hade redan skrivit i denna topic, höhö :"> Redigerad 20 september, 2005 av gurfi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Väldigt svårt att välja. Men NFS Most Wanted, Hitman Blood Money och Godfather The Game är nog dem tre jag helst skulle vilja ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Jag vill ha NFS:Most Wanted till Jul.. så man har nåt att spela tills man får sitt PS3 !!!!!(LÄNGTAR ) men jag vill också ha Hitman blood money..men bara om det e större än 2an klarade 2an på mindre än ett dygn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Vill inte ha spel i julklapp. däremot ska jag skaffa mig prince of persia 3 när det släpps i december (har jag för mig). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 GTA LCS. Och en PsP till det. Och gärna Burnout 4 och The Warriors.. Kommer The movies ut också?` Ja då vill jag ha det också ok ett bättre grafik kort så jag kan köra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts