Foo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 INFO http://www.gamereactor.se/media/tgs05_30355.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Avvaktar att skriva en åsikt tills jag testad den... I alla fall om hur den är att spela med. Verkar krävande för tummen (pröva att trycka på din fjärr's mest avskilda knappar ett par gånger så fattar du). Annars verka den bra till bilspel och fps-spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag är mest förundrad, hur tusan kan den där vara bekväm eller bra överhuvudtaget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Bää usch vad ful. Orka sitta att jonglera med den hela tiden och sträcka fingrarna åt alla håll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) What the fuck...Kommer bli en utmaning att bara kunna spela med kontrollen. Go Revolution! Man kan ju inte neka att de verkligen struntar i vad de andra utvecklarna gör för kontroller, vilket helt klart är bra. Inga plagierare här inte. Redigerad 16 september, 2005 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Skulle vilja se darkjak försvara den här kontrollern. Hur dum som helst, fy farao.. sitta med en fjärrkontroll och spela, wtf? >< Det enda tuffa med den vore ju att Revolution känner av när man flyttar kontrollen, ashäftigt att spela FPS med en sån. Redigerad 16 september, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Skulle vilja se darkjak försvara den här kontrollern. Hur dum som helst, fy farao.. sitta med en fjärrkontroll och spela, wtf? >< Det enda tuffa med den vore ju att Revolution känner av när man flyttar kontrollen, ashäftigt att spela FPS med en sån. Han har redan försvarat den i den andra Rev-kontroll tråden http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...=0entry557317 Redigerad 16 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote, HAHA är det ett skämt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 *Begraver mig själv i en hög med skit i hopp om att aldrig få se den handkontrollen igen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ehh... kan faktiskt inte uttrycka mig på något annat sätt än... LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Häftig tycker jag, hoppas den är bekväm att spela med bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Men, altså denna kontroll är utformad så att alla knappar är perfekt plaserade, och man använder endast ett antal i varj sorts spel..!!!!! Tex: vänd den 90 grader så har ni en NES + SNES kontroll eller ta analogen i ena hande och fjärren i andra så har ni en styrspak + ett vapen som ni siktar med PÅ RIKTIGT!!!!! Jag hoppas att alla fattar att man kan bort analogdspaken och använda denna som en vanlig kontroll!!!!!! ----> det blir som vilken kontroll som helst!!! !!!! ´Det finns även knappar på baksidan... så den har ful uppsättning knappar och kan altså styra vilket PS3 och Xbox2 spel som helst... FATTA att denna kontroll är som vilken annan som helst i 90 grader vridning + at den har massa as coola rörelse detektorer som gör den ännu häftigre :D:D:D Redigerad 16 september, 2005 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skulle vilja se darkjak försvara den här kontrollern. Hur dum som helst, fy farao.. sitta med en fjärrkontroll och spela, wtf? >< Det enda tuffa med den vore ju att Revolution känner av när man flyttar kontrollen, ashäftigt att spela FPS med en sån. Öh... Om du ser på den från sidan ser du att den är ergonomiskt anpassad för handen... Knapparna verkar osså lätta att komma åt. Hoppas att man kommer kunna spela online mot spelare som har andra format. Rev ägarna skulle ÄGA alla andra i FPS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hoppas att man kommer kunna spela online mot spelare som har andra format. Omöjligt, då Live, PS3: Online och Rev: online ligger på olika servrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Omöjligt, då Live, PS3: Online och Rev: online ligger på olika servrar. XB360 och Nintendo DS ska i alla fall kunna vara kompatibla mot varandra, vad gäller nätverk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 För konstig för min smak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) För konstig för min smak.. And that was todays w0rd from the conservatives... Now let's give the w0rd to the free-thinking liberal's... Pressen talar sitt tydliga språk: Den är skön, nyskapande och genomtänkt! Redigerad 16 september, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 "Man skrattade åt att jorden var rund" NES, SNES "Riktigt" sikte, nyskapande och REVOLUTIONÄRT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Väntar tills jag har testat den. Ser ganska obekvämt ut. Riktigt frän dock. Vem vet? Den kanske är skitskön? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 XB360 och Nintendo DS ska i alla fall kunna vara kompatibla mot varandra, vad gäller nätverk... Visste jag inte. Källa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts