T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Om det är sant så lägg upp din save fil så vi andra kan se om det är sant. Haha, det är ju en på fuska.se som har skrivit det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Om det är sant så lägg upp din save fil så vi andra kan se om det är sant. . http://forum.fuska.se/Oevernaturliga_Saker-t36063-s630.html Seriöst gta-forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag kan kolla på länken 2033:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Uhm... Håller med Uhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Snälla någon.. Jag som trodde att ni på GTAsajtens forum var stora mytomaner! De här tog priset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Att ni inte fattar att det bara är ett spel och att exakt allting redan är upptäckt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Att ni inte fattar att det bara är ett spel och att exakt allting redan är upptäckt? Precis min tanke. Har ta mig fan spelat det sen i november. Jag kan ju hela skiten utantill nästan. Vet precis hur gubbarna tänker och hur man kan lura snuten ner från klippor. Vet precis hur de har byggt upp den enkla - men samtidigt stora världen. Det är bara ett spel! Teknik i en maskin med någon sladd som går ut till en handkontroll i eran hand. Det finns inga mysterier att lösa, bara buggar och påskägg (som för övrigt redan är hittade allihopa) att se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Precis min tanke. Har ta mig fan spelat det sen i november. Jag kan ju hela skiten utantill nästan. Vet precis hur gubbarna tänker och hur man kan lura snuten ner från klippor. Vet precis hur de har byggt upp den enkla - men samtidigt stora världen. Det är bara ett spel! Teknik i en maskin med någon sladd som går ut till en handkontroll i eran hand. Det finns inga mysterier att lösa, bara buggar och påskägg (som för övrigt redan är hittade allihopa) att se. Det är endå sorgligt. Glömer aldrig då spökbilen upptäktes, och alla rykten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha jag stör mig på den där lögnaren .. Lyssna på detta! Asså det händer så sjuka saker på SA. En gång var jag vid the panopticon (sågverket) Då satt det en tant och rökte inne i ett av husen. Är inte säker på att hon rökte men det kom rök från henne. Jag gick självklart fram och dödade henne, något som jag skulle få ångra. Jag fick ett telefonsamtal där en man sade: "You´ve killed my victom, and you gonna pay". Sen gick jag ut ur huset. Då var det väldigt dimmigt. Jag tog min bil. då sköt någon på den. Jag gasade ner för kullen och landade uppochner på på vägen. Då kom mannen ner och sköt på tanken så att jag dog. Då sa han: 1 more victom to the killer. PS. och han var ingen polis eller gängmedlem. Såg han en gång till då orsakade jag en serie krock på motorvägen i SF då fick jag samma telefon samtal bara att han kom i en helikopter körde upp jämsides med mig och började skjuta. Ska leta efter han igen. Haha är det där sant så får han mitt steam account Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha jag stör mig på den där lögnaren .. Lyssna på detta! Asså det händer så sjuka saker på SA. En gång var jag vid the panopticon (sågverket) Då satt det en tant och rökte inne i ett av husen. Är inte säker på att hon rökte men det kom rök från henne. Jag gick självklart fram och dödade henne, något som jag skulle få ångra. Jag fick ett telefonsamtal där en man sade: "You´ve killed my victom, and you gonna pay". Sen gick jag ut ur huset. Då var det väldigt dimmigt. Jag tog min bil. då sköt någon på den. Jag gasade ner för kullen och landade uppochner på på vägen. Då kom mannen ner och sköt på tanken så att jag dog. Då sa han: 1 more victom to the killer. PS. och han var ingen polis eller gängmedlem. Såg han en gång till då orsakade jag en serie krock på motorvägen i SF då fick jag samma telefon samtal bara att han kom i en helikopter körde upp jämsides med mig och började skjuta. Ska leta efter han igen. Haha är det där sant så får han mitt steam account Jag har lämnat fuska.se's gtaforum. http://forum.fuska.se/Titta_Skit_Cool_Sak-t49493.html http://forum.fuska.se/Serie_Moerdare-t50910.html Tittar ni på Baz14's inlägg ser man att han nästan skriver 100 smilis efter vart enda inlägg, sedan alltid smilisen som spelar gitar. http://forum.fuska.se/Nu_Laemnar_Jag_Gta_Forumet-t50948.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ufosxm Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ja ibland känner jag faktiskt för att åka hem till dessa, trycka ner dem mot marken och sen slå allt vad jag har flera gånger i ansiktet tills de blöder runt hela näsan och munnen. Såna känslor får jag av dessa äckliga fjortisar som spelar GTA och tror att de är häftiga =( Jag trodde det var 18-årsgräns på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Ja ibland känner jag faktiskt för att åka hem till dessa, trycka ner dem mot marken och sen slå allt vad jag har flera gånger i ansiktet tills de blöder runt hela näsan och munnen. Såna känslor får jag av dessa äckliga fjortisar som spelar GTA och tror att de är häftiga =( Jag trodde det var 18-årsgräns på spelet. WÖRD! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Hahaha har aldrig hittat något som kan tyda på att en av alla myter är sanna, det enda skumma jag hittat va när jag va vid sågvärket så va en gubbe där men han tog bara sig tractor och åkte därifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) Jag har lämnat fuska.se's gtaforum. http://forum.fuska.se/Titta_Skit_Cool_Sak-t49493.html http://forum.fuska.se/Serie_Moerdare-t50910.html Tittar ni på Baz14's inlägg ser man att han nästan skriver 100 smilis efter vart enda inlägg, sedan alltid smilisen som spelar gitar. http://forum.fuska.se/Nu_Laemnar_Jag_Gta_Forumet-t50948.html Haha det där var det största noob forum jag har sett, citat som "din lilla snopp"! tycker att dom ska låta bli att tjata på deras pappor att slå på datorerna åt dem på morgonen! Redigerad 25 september, 2005 av Richard_I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 (redigerad) *skrattar* Ursäkta men gör man så blir det bara problem med spelet.. jag gorde så & spelet sprak i miten. fick köpa ett nyt spel för bara 300 kr:- Älskar deras p12 svenska not.. pinsamma barn :'( Redigerad 25 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Jag har lämnat fuska.se's gtaforum. http://forum.fuska.se/Titta_Skit_Cool_Sak-t49493.html http://forum.fuska.se/Serie_Moerdare-t50910.html Tittar ni på Baz14's inlägg ser man att han nästan skriver 100 smilis efter vart enda inlägg, sedan alltid smilisen som spelar gitar. http://forum.fuska.se/Nu_Laemnar_Jag_Gta_Forumet-t50948.html Är ju fan tolvåringar hela högen. Och kallar dig för n00b, du säger ju fan sanningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 W.O.R.D.. Små barn ja.. QUOTE(nr.7 @ 12/07-2005 11:42:56) Jag har sett han psykomördaren igen! Jag var i LS vid biltvätten. Jag såg hur mannen gick på andra sidan gatan. Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt). Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif Haha, måste fan göra en användare på Fuska och... Jävlas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Haha, måste fan göra en användare på Fuska och... Jävlas. Dom är inte kloka där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 29 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 september, 2005 Nej,dom är verkligen inte så smart där det skulle behövas ett flood control system på typ 3-4 timmar där plus några hundra moderatorer där först då skulle det bli kontroll i det där forumet dom ljuger ju så mycket så att dom tror på sej själv ojojoj vilka no0bs man blir ju nästan mörkrädd dom på fuskas gta forum har mycket kvar att lära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2005 Det är hemskt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts