Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 På botten av havet flint county mellan Los santos och Las venturas ska det finnas ett stort vrak, och där finns det en så där dollar-sak som man kan hämta pengar ifrån (Som när man klarat Wang cars eller Zeros uppdrag) Man kan få upp till 22.000 dollar (:!!! Har själv inte kollat men man vet ju aldrig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Titta det (:!!! Har inte mitt San Andreas hemma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska kolla... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska kolla... Jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är en myt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är en myt... Hittade inte heller nått Men kolla här http://www.fuska.se/playstation2_fusk/gran...lfusk-6248.html det var där jag hittade "myten" och han säjer att han själv har hittat den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Då va det en till haha, den va ny iaf. tror nog att det skulle va fler än en som hittat det vid det här laget och då förmedlat det till massa andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ShortyAD_ss Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Menar han att att ska finnas i det långsmala havet mellan LS och LV eller är det något annat mindre? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Snubben tror ju på letaherface också, och är 11 år, trovärdig han kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Snubben tror ju på letaherface också, och är 11 år, trovärdig han kan vara. Fuska.se's GTA-Forum. http://forum.fuska.se/Oevernaturliga_Saker-t36063-s630.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Fuska.se's GTA-Forum. http://forum.fuska.se/Oevernaturliga_Saker-t36063-s630.html Nu skall jag berätta en hemsk grej som hände när jag spelade San Andreas. Jag var ute och åkte i skogarna med min Sanchez. Jag tyckte att jag hörde ett stön så jag stannade för att titta efter. Jag såg att något rörde sig i buskarna lite längre in i skogen. För säkerhets skull plockade jag upp min Desert Eagle och gick försiktigt mot buskarna. Då hörde jag stönet igen, men denna gången lät det högre. Nu var jag framme. Jag tittade in i buskarna och där låg en get med 22 horn och körde upp en dildo i röven. Skulle just ta upp kameran och ta ett kort men då ställde sig gethoran upp och började jaga mig med dildon. Den skrek på svenska: När jag får tag på dig ska jag pippa arslet av dig! Jag var så rädd och bara sprang mot min Sanchez. Men jag snubblade på en halvdöd snabel och fick dildon uppkörd i röven. Jag tåldes inte se på det hemska. Jag släppte speldosan och höll för ögonen och hörde geten bräka och C.J skrika. Uhm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jawa Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Flint County avgränsar ju inte ens till Las Venturas, bara till Los Santos och landsbygden. EDIT: Killen kanske skrev fel och menade Red County. Ska kolla... Redigerad 16 september, 2005 av jawa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Uhm... Dom är helt sjuka I huvet där. Säger inget mer. Edit: jawa; Mycket konstigt. fömodligen en lögn. Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Uhm... Haha Cortez. Detdär är mitt inlägg. Registrerade mig där för att kunna skriva till alla småbarnen her patetiska de är så jag fixade den historien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) W.O.R.D.. Små barn ja.. QUOTE(nr.7 @ 12/07-2005 11:42:56) Jag har sett han psykomördaren igen! Jag var i LS vid biltvätten. Jag såg hur mannen gick på andra sidan gatan. Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt). Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Uhm... Uhm... Uhm... Uhm... Uhm... Åh!! Coolt!! Jag visste inte att det var sant!! Ska ut o leta!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 W.O.R.D.. Små barn ja.. QUOTE(nr.7 @ 12/07-2005 11:42:56) Jag har sett han psykomördaren igen! Jag var i LS vid biltvätten. Jag såg hur mannen gick på andra sidan gatan. Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt). Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif Så jävla illa att man nästan blir mörkrädd.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Så jävla illa att man nästan blir mörkrädd.. Håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Så jävla illa att man nästan blir mörkrädd.. "Han har följt efter mig sen det hände" HAHAHA LOL!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Thunder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 W.O.R.D.. Små barn ja.. QUOTE(nr.7 @ 12/07-2005 11:42:56) Jag har sett han psykomördaren igen! Jag var i LS vid biltvätten. Jag såg hur mannen gick på andra sidan gatan. Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt). Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif Om det är sant så lägg upp din save fil så vi andra kan se om det är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts