Jump to content

En myt som kanske är sann

Egget91
 Share

Recommended Posts

På botten av havet flint county mellan Los santos och Las venturas ska det finnas ett stort vrak, och där finns det en så där dollar-sak som man kan hämta pengar ifrån (Som när man klarat Wang cars eller Zeros uppdrag)

Man kan få upp till 22.000 dollar (:!!!:)

Har själv inte kollat men man vet ju aldrig (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 41
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nu skall jag berätta en hemsk grej som hände när jag spelade San Andreas. Jag var ute och åkte i skogarna med min Sanchez. Jag tyckte att jag hörde ett stön så jag stannade för att titta efter. Jag såg att något rörde sig i buskarna lite längre in i skogen. För säkerhets skull plockade jag upp min Desert Eagle och gick försiktigt mot buskarna. Då hörde jag stönet igen, men denna gången lät det högre. Nu var jag framme. Jag tittade in i buskarna och där låg en get med 22 horn och körde upp en dildo i röven. Skulle just ta upp kameran och ta ett kort men då ställde sig gethoran upp och började jaga mig med dildon. Den skrek på svenska: När jag får tag på dig ska jag pippa arslet av dig! Jag var så rädd och bara sprang mot min Sanchez. Men jag snubblade på en halvdöd snabel och fick dildon uppkörd i röven. Jag tåldes inte se på det hemska. Jag släppte speldosan och höll för ögonen och hörde geten bräka och C.J skrika.

Uhm... :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W.O.R.D.. Små barn ja..

QUOTE(nr.7 @ 12/07-2005 11:42:56)

Jag har sett han psykomördaren igen!

Jag var i LS vid biltvätten. Jag såg hur mannen gick på andra sidan gatan.

Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt).

Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W.O.R.D.. Små barn ja..

Han gick mot en tant och drog sin pistol. Han började skjuta mot tanten men jag han före och dödade henne. Då ringde telefonen och han sade "you´ve killed my victom". Och jag såg att han på andra sidan gatan hade också telefon (sjukt).

Sen började han skjuta. jag duckade och satte mig bakom min bil. Han sköt punka och hål på rutan då for jag upp med min AK. Jag skjuter på Huvudet och magen. Han ramlar ihop och ligger på gatan. Jag "tror" att han är död. Så jag tar en lastbil och ska åka iväg. Då hör jag en röst som säger "i never stop hunting you CJ" och ser hur mannen springer efter mig långtradare. Jag beslutar mig för att inta backa utan åka. Det sista som händer här är att han desperat skjuter punka på ett bakdäck. Sen stannar han. Men det läskiga/sjuka är att han är typ efter mig nu. Har följt efter mig sen detta hände. Jag har sett han överallt och han har alltid med sig sina dubbel-uzi. Jagar mig ständigt. sad.gif

Så jävla illa att man nästan blir mörkrädd..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

W.O.R.D.. Små barn ja..

Om det är sant så lägg upp din save fil så vi andra kan se

om det är sant.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor