Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Meh, nu vill jag också ha Tacos/Tortilla. Får väl nöja mig med pasta & kyckling. Men just nu håller jag på med att formatera min gamla dator (som syrran ska få). Snart ska jag åka och handla lite nam nam inför kvällen och natten. Ska spela ögonen av mig och hoppas på att mitt lilla BF2- problem löser sig. Imorgon ska jag vara med en polare, får se vad vi hittar på. Vet inte riktigt vad jag ska göra på Söndag, får väl sitta inne och mysa. Och någonstans där ska jag städa rummet. Redigerad 16 september, 2005 av Jacker Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ahaja, jag och en polare ska ner och cykla kanske, vi får se. Förra veckan cyklade vi 3 mil. Jävligt skoj, speciellt när det är mörkt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Käkade kebabpizza idag! Ochså jävligt gott men gott över till Tacos! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Gjorde en snabb guide hur man viker en taco på rätt sätt efter som så många rullar i hopp den o tappa r hälften ev innehållet Eller så tar man ett, o rullar helt vanligt, lyftar o äter... man kan väll fan inte tappa då? folk som e dåliga isåfall Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad brukar du göra på fredagar eller helger? något spännande eller bara ta det lungt? Sj äter jag tacos varje fredag :D:D Jag äter också tacos varje fredag!!! Man tappar inte tacos, då är man noobig... Däremot rinner den där..."saften" ner över fingrarna på den... (Usch, vad snuskigt det lät...! ) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Brukar rapportera såna här dumma trådar. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Äter en god pizza Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitter och smaskar på min tortilias nu. LOL En liten poll: Vad har ni mäst av på era tacos? Tacofärs Sallad Lök Gurka Salsasås Tomat Ost Vote: gurka Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitter och lyssnar på Franz Ferdinands ny album "You Could Have It So Much Better" med mig själv nu, ska ut och cruisa lite med några kompisar... och hänga på parkeringen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Känner hur förskyldningen sakta kommer Inte kul med halsont och trasig cykel=( Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitter och lyssnar på Franz Ferdinands ny album "You Could Have It So Much Better" med mig själv nu, ska ut och cruisa lite med några kompisar... och hänga på parkeringen Meh, fusk att ladda ned den utläckta versionen. Väntar tills det släpps den 3 Oktober. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Meh, fusk att ladda ned den utläckta versionen. Väntar tills det släpps den 3 Oktober. Orka vänta när man ändå inte har råd Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska lira Mafia och var med min granne Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det vanliga gammle schemat... börja 08:00 till 16:00 i skolan... komma hem ... sen data... sen tv kanske... lite chips... The Chillout Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Glad fredag idag fan, Rammsteins nya video till låten Benzin är släppt och sedd. (öh, vardagssnack fredag-edition?) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jävligt bra Fredag. Snackade precis 2 timmar och 22 minuter med tjejen jag är dödskär i i telefon idag. Damn im in love. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitter och smaskar på min tortilias nu. LOL En liten poll: Vad har ni mäst av på era tacos? Tacofärs Sallad Lök Gurka Salsasås Tomat Ost Vote: gurka Beror på vad för sorts tacos "bröd" du snackar om. Det mjuka har jag mest gurka i, dom små chipsen ska ätas som om dom vore chips utan något på och den stora knapriga saken är jag inte så förtjust i, men det blir väll färsen jag har mest i i sådana Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jävligt bra Fredag. Snackade precis 2 timmar och 22 minuter med tjejen jag är dödskär i i telefon idag. Damn im in love. Dina föräldrar blir säkert jätteglada dom med när dom får telefonräkningen. Speciellt om du ringde till en mobil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skön fredag idag. Nja, skulle nog gärna ta bort första delen, om jag fick. Skola 08:40 till 15:20. Sen for jag till två vänner och kollade läget. Lirade lite AvP 2, funderar på å ladda ner AvP 2 - Primal Hunt också. I alla fall, ringde morsan och meddela att jag kommer hem sent eftersom att vi planerat kvällen, så hon säger att komma till träningshallen och hämta pengar så jag kan äta ute. Man tackar ju inte nej till gratis käk och godis . Sen for vi tillbaka till en av polarnas hus, ringde åt 3 andra polare och sa att dom skulle komma dit. Så när dom kom dit lirade vi poker nästan hela kvällen. Vid 22:20 tiden slutade vi spela eftersom att alla marker var i mina händer. (Vann) Vi for ut å kollade läget om det var nå mer folk ute. Å sen for jag hem, å sitter här nu. Cortez, jag snackade med en tjej i ungefär 3 å en halv timma, jag ringde, å hon hade mobil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Meh, fusk att ladda ned den utläckta versionen. Väntar tills det släpps den 3 Oktober. Same here. :/ BTW, det här börjar likna nåt vardagssnack, wtf? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts