Jump to content

Japp då var det Fredag igen då!

GRIM(back
 Share

Recommended Posts

Meh, nu vill jag också ha Tacos/Tortilla. :blink: Får väl nöja mig med pasta & kyckling.

Men just nu håller jag på med att formatera min gamla dator (som syrran ska få). Snart ska jag åka och handla lite nam nam inför kvällen och natten. :wub: Ska spela ögonen av mig och hoppas på att mitt lilla BF2- problem löser sig. B) Imorgon ska jag vara med en polare, får se vad vi hittar på. Vet inte riktigt vad jag ska göra på Söndag, får väl sitta inne och mysa.

Och någonstans där ska jag städa rummet. ^_^

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 81
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Bilder

Vad brukar du göra på fredagar eller helger? något spännande eller bara ta det lungt?

Sj äter jag tacos varje fredag B):D:D:D :blink:

Jag äter också tacos varje fredag!!!

Man tappar inte tacos, då är man noobig... Däremot rinner den där..."saften" ner över fingrarna på den... (Usch, vad snuskigt det lät...! ^_^ )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sitter och smaskar på min tortilias nu. LOL

En liten poll:

Vad har ni mäst av på era tacos?

Tacofärs

Sallad

Lök

Gurka

Salsasås

Tomat

Ost

Vote: gurka

Beror på vad för sorts tacos "bröd" du snackar om. Det mjuka har jag mest gurka i, dom små chipsen ska ätas som om dom vore chips utan något på (w00t) och den stora knapriga saken är jag inte så förtjust i, men det blir väll färsen jag har mest i i sådana :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skön fredag idag.

Nja, skulle nog gärna ta bort första delen, om jag fick.

Skola 08:40 till 15:20. Sen for jag till två vänner och kollade läget.

Lirade lite AvP 2, funderar på å ladda ner AvP 2 - Primal Hunt också.

I alla fall, ringde morsan och meddela att jag kommer hem sent eftersom att vi planerat kvällen, så hon säger att komma till träningshallen och hämta pengar så jag kan äta ute. Man tackar ju inte nej till gratis käk och godis (w00t) .

Sen for vi tillbaka till en av polarnas hus, ringde åt 3 andra polare och

sa att dom skulle komma dit. Så när dom kom dit lirade vi poker nästan hela kvällen.

Vid 22:20 tiden slutade vi spela eftersom att alla marker var i mina händer. (Vann)

Vi for ut å kollade läget om det var nå mer folk ute.

Å sen for jag hem, å sitter här nu.

Cortez, jag snackade med en tjej i ungefär 3 å en halv timma, jag ringde, å hon hade mobil. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Create New...