Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Fick besked om att min nya dator ÄNTLIGEN har kommit, Den har varit försenad i två veckor nu så jag ska spela, lyssan på musik och möjligen tankar jag Pulp Fiction och ser den med, Den ska vara bra har jag hört Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har match imorn klockan 9, så det blir till att chilla ikväll bara. Sen imorn blir det partaj . Kan bli den roligaste helgen på länge. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fabian Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska ut på landet och fixa lite med moppen... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HK_47 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Skönt med helg igen. Imorgon ska jag köra gocart och sen på kvällen blir det Ladies Night Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Funderar på att hyra en film.. Är "The Rock" bra? Tips? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Funderar på att hyra en film.. Är "The Rock" bra? Tips? Om du menar den med Nicolas Cage och Sean Connery så är den riktigt bra.. konstigt att du inte sett den tidigare. 7.1/10 på IMDb. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vara uppe halva nätterna och sova , sitta vid datorn och spela gitarr. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Käkar godis å tar det lugnt. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Gjorde en snabb guide hur man viker en taco på rätt sätt efter som så många rullar i hopp den o tappa r hälften ev innehållet Redigerad 16 september, 2005 av GRIM(back Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska faktist också käka tacos Ska vara med en kompis ikväll och på lördag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på.. men på söndag ska ja både spela handboll o fotboll Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Gjorde en snabb guide hur man viker en taco på rätt sätt efter som så många rullar i hopp den o tappa r hälften ev innehållet Två jeffla bröd? Jag brukar nöja mig med ett åt gången jag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Bara för att det var så mycket snack om tacos i den här topicen så var jag tvungen att säga åt morsan att köpa hem grejorna och fixa tacos Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Bara för att det var så mycket snack om tacos i den här topicen så var jag tvungen att säga åt morsan att köpa hem grejorna och fixa tacos Tacos is the shit http://tacos.istheshit.net/ Har ni fest eller? Ja, Tacos-fest Redigerad 16 september, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ut på stan ikväll tror jag.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kyckling på Fredag... Ska nog inte göra något speciellt idag. Spela lite på datorn och läsa på läxa(en stund ) och slappa(eller hur man nu säger det) Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har köpt lite Cola och Marabouchoklad, ska se Röd Drake om någon timme (spelade in igår). Och imorgon ska jag hyra The Ring med polarna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ut på stan ikväll tror jag.. Bra idé...så blir det nog. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Käkade kebabpizza idag! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kan upplysa om att jag också ska käka tacos idag. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Brukar göra som jag gör varje dag, ta upp onödig plats i denna värld. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts