Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Du har förmodligen haft det mycket längre än mig. Det piper nu I ena örat, och brusar I det andra. Kan du inte trösta och säga ''man tänker inte på det efter ca 2 år''. ''man blir van tillslut och kan sova lungt.'' Jag har det också, LOVAR MAN VÄNJER SIG!! :"> ps. idag e jag förkyld, så det blir data och film och TV! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Idag blir det att bygga slutet på avgassystemet på bilen, plus att åka till skroten och inhandla en turbogrill. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jag har det också, LOVAR MAN VÄNJER SIG!! :"> ps. idag e jag förkyld, så det blir data och film och TV! Skönnt att höra.:"> Samma för mig. Är förkyld + att det nyss har börjat regna. Blir film,tv och San Andreas. Ska vara hemma ensam tills I morgon kväll. (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har FF ikväll,om jag har tur så är inga syskon hemma så du gör jag vad jag vill Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Inte nåt särkilt, det e bara det att jag inte e i skolan. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska vara hemma ensam tills I morgon kväll. Fy-fan va skönt! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ska på träningsläger om typ en timme i eskilstuna, borta hela helgen:) ska träna basket o spela matcher hehe;) Redigerad 16 september, 2005 av Hjelmen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Olika idag skulle jag kanske gått på korn men jag hade ingen å gå med förhoppningsvis super jag mig dyngrak Redigerad 16 september, 2005 av berit Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kusinerna kommer om några timmar från Göteborg. Det innebär en rolig helg och en jäkla massa god mat. Utegrillad lax, vitvinssås och pressad potatis idag, yummi! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Vad brukar du göra på fredagar eller helger? något spännande eller bara ta det lungt? Sj äter jag tacos varje fredag :D:D:D Ja. Äta tacos varje fredag is the shit Sen så sitter man väll här och lyssnar på musik chattar och spelar lite Redigerad 16 september, 2005 av VickeX Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ser att många här tycker att det är skönt att vara ensamma hemma, det tyckte jag också. Men nu när man inte bor hemma hos föräldrarna längre kan man sakna sina föräldrar lite. De lagade mat, tvättade, diskade, städade, betalade mat m.m. allt det där får man göra själv nu Men man måste ju bli vuxen någon gång också. Det jag vill säga är att ni ska ta vara på de stunder ni får vara ensamma nu och njuta utav det. Redigerad 16 september, 2005 av SlewME Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ja. Äta tacos varje fredag is the shit Sen så sitter man väll här och lyssnar på musik chattar och spelar lite Haha ja ^^ mamma lagar till det nu ^^ annars brukar jag göra det men jag har varitså ducktig o städat toan så jag slipper så nu sitter jag o lyssnar nya smk låtar o pillar lite med Vol II Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Fy-fan va skönt! Verkligen! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Johanna är hos sin kompis, så ja ni. Ska nog ta och spela bort natten med CS, lyssna på musik. Störa på mIRC, sen sova. Sen vänta tills nästa fredag och hoppas på att det blir bättre. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sj äter jag tacos varje fredag :D:D Jag med Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Möjligtvis se Tim Burtons nya på premiären, förutom det blir det lite träning... ...tar kanske Burton imorgon istället. Endast dåliga platser kvar =( Noo... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska sova som i helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Möjligtvis se Tim Burtons nya på premiären, förutom det blir det lite träning... ...tar kanske Burton imorgon istället. Endast dåliga platser kvar =( Noo... Hadde ochså tänkt o se den men pallar inte idag men får väl leta fram present kort till bio o se imorn^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska äta tacos idag . Morsan och farsan ska åka Blidösunds båten. Syrran är inte hemma tror jag så jag blir nog ensam. Kanske ska vara med några polare och ägga någons hus. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitta vid datan och träffa min kompis imorron. Så ser min helg ut till 50% varje vecka. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts