GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vad brukar du göra på fredagar eller helger? något spännande eller bara ta det lungt? Sj äter jag tacos varje fredag (:!!!:D:D (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Brukar vara med flickvännen och kanske ta en öl.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska ta det lungt ikväll, käka massa godis & chips och se nån bra film kanske (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska förmodligen spela gura och inhandla div. gitarrdelar. Ska bygga ihop Björns (morsans killes) gamla gura, vilket innebär en herrans jävla massa lödande. Men men, en ny gura sitter aldrig fel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Är förkyld just nu,så det finns inte så mycket för mig att göra! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska ta det lungt ikväll, käka massa godis & chips och se nån bra film kanske (:!!! Det brukade jag alltid göra när jag bodde hos pappa innan ^^ Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Fredag, jobba från 08:00-21:00! Sovigt sjukt lite de senaste dagarna men av ren princip så ska jag sticka hem till brossan och sitta och dricka och snacka med han & hans kompis. Tejejen drar till Oslo idag, så jag har helgen fri ((:!!!) så på lördag morgon skall jag träna, sen chappar jag vägen, till Malmö de hade visst nån vetenskaps dag på gustav adolfs tg. Ska prova alla test där, sen hem igen och lira ps2 och käka pizza. På kvällen vet jag inte... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sitta hemma. Inget rännande på stan. Känner mig lite halvdan. Håller nog på att bli sjuk. Bah, men om en vecka så (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Idag blir det LAN! Sticker klockan 16.00! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Idag och imorrn blir det inget särskilt, bara slappa. På söndag ska jag vara med flickvännen. Redigerad 16 september, 2005 av Curly Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska till Polen med skolan på måndag så det blir väl att packa. (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jo den här helgen ska jag nog skruva på moppen lite, kymco ZX50 fever power (:!!! den är rätt cool stylad faktist (:!!! aja, men gas rullen och gas weiren har dragit sin sista suck så det blir väl att köpa nytt sånt Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ÄÄDF=Äntligen är det fredag. (Nej, jag kom inte på den själv, från en film.) GODIS!!!!! +Film(?) eller dator. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Idag blir det LAN! Sticker klockan 16.00! (:!!! Skall på lan nästa vecka. Senaste var för 3 veckor sedan (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 SKa ut o äta pizza med polarna, efter det drar vi väl o gör nått kewl (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Och jag har tinitus och blir galen. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Och jag har tinitus och blir galen. Det har jag med, men seriöst, blir galen av det? knappast! (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Det har jag med, men seriöst, blir galen av det? knappast! (:!!! Du har förmodligen haft det mycket längre än mig. Det piper nu I ena örat, och brusar I det andra. Kan du inte trösta och säga ''man tänker inte på det efter ca 2 år''. ''man blir van tillslut och kan sova lungt.'' Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nu ska jag träffa en polare och gå och käka på MAX (:!!! I övrigt så ska jag nog inte göra så mycket i helgen.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ska nog kolla på tv och slappa hela helgen Köpte ett sånt här familje paket hos canal digital med 2 boxar och idag har vi äntligen fått hem den andra så nu ska kollas på tv (:!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts