eXotic Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Samlade på DragonBall serier och massa Manga grejer, så jag har fortfarande kvar dom Jag samlar också på Dragonball böckerna, har alla 42, så man kanske ska säga att jag samlade ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Samlar på serie-tidningar bland annat Kalle Anka & C:O Redigerad 17 september, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag satt 2½ timma och letade igenom alla mina kalle anka tidningar för att hitta Serier som don rosa har målat Te.x: Brev hemifrån.del 1,2 och 3(Don Rosa) Svarte riddaren glorpar igen. 2 delar(Don Rosa) När Yukons hjärtan glimmar. del 1,2 och 3(Don Rosa) Och så Mytos serien Hehe, samma här. Satt uppe två kväller/nätter i rad och plockade ut alla Don Rosa's, Carl Barks, Marco Rotas och William Van Horns (plus några övriga klassiker). Nu vet jag vars jag har dom! =) Värt att nämna är att all skit i Kalle Anka-väg har jag sorterat kronologiskt...det var ett par tuffa dygn. Slutet på När Yukons Hjärta Glimmar ger mig rysningar... Förresten. Är det någon här som har hela Joakims Liv? Jag är stört less på att dom aldrig gav ut dom två första "avsnitten" i Kalle Anka & CO... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Har massvis med Kalle Anka, men samlar inte, gillar bara att läsa...bästa serietidningen genom tiderna. Och så samlar jag på mina egna visa tankar för senare andvändning. Håller med till 100%! kalle anka äger och nej jag samlar inte på ngt förutom Gold i WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Hmmm...blir väl fågelspindlar då! Fått hem lite nytt som jag aknske kan slänga upp i tråden jag gjorde... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guitar_Fucker Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jo...Jag samlar på tandpetare av olika färger å smaker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag samlar damm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Skivor, för det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MarkusE Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 10 kronor! Har 195 stycken nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jag samlar på tjugolappar som enbart skall vara till bensin från den dagen jag får körkort. Tror jag har mellan 4-500 kr hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Upptaderat: Har nu införskaffat två nya album på kasett. Retrospektivt Collage och Den döende dandyn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Streetwave Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Bloc Party-skivor. LP, CD, kassetter, allt med inspelat ljud på. Hittills har jag bara åtta. Och så klart tomma burkar/flaskor det vart alkohol i. (alkoholfritt också) Det enda jag har riktigt koll på är att ölBURKARNA är uppåt 80 st. Olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Är din säng ful? Jag skäms... :"> Stavfel... Nej, den är ju såklart full! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Samlade på Hockeybilder hade 4000 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts