Tija Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jag samlar på gosedjur, har jag gjort hela livet. När jag var liten så tänkte jag inte "nu ska jag samla på gosedjur" men jag tyckte så hemskt mycket om dem, och så har jag en snäll, rik mormor som gärna köpte såna åt mig... Jag har jättemånga! Det är skitmysigt att ha "gosedjursbad", alltså slänga sig ner i dem och typ... rulla runt. Jag har en hel säng full. Härligt... Redigerad 18 september, 2005 av Tija Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har en hel säng ful. Härligt... Är din säng ful? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 .jooo, den duger allt http://negerboll.com/images/PICT2756.JPG du kan få köpa en manual till zelda för 100kr ...Sidan kan inte visas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade kapsyler i 2an..eller om det var 3an. Hursomhelst så e dom slängda nu. Och sen..så har jag samlat....på pokemon prylar..(töntvarning!) Fast det var för fleeeeera år sedan Pokemonspelen är faktiskt kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag samlar på skräckfilmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ja det är det... (tjing ting $$$) Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera... Har ni det, sälj det till mig... Den som köpte det Zelda spelet måste vara totalpantad.. finns på blocket mm för 100 spänn och sånt.. jag köpte 1an och 2an för 200 kronor.. riktigt bra köp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 .antingen pantad eller en fanatisk samlare.. gränsen kan ibland vara hårfin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag samlar på Nemi strippar har runt 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jao warhammer och serietidningar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Stort intresse för skivor och vinyler... ...samlare av Kalle Anka dessutom, mycket Carl Barks och Don Rosa... Jag satt 2½ timma och letade igenom alla mina kalle anka tidningar för att hitta Serier som don rosa har målat Te.x: Brev hemifrån.del 1,2 och 3(Don Rosa) Svarte riddaren glorpar igen. 2 delar(Don Rosa) När Yukons hjärtan glimmar. del 1,2 och 3(Don Rosa) Och så Mytos serien Redigerad 16 september, 2005 av T-Ryder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Legenden om Faxanadu eller vad den heter är bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Legenden om Faxanadu eller vad den heter är bra Åter till Xanadu tror jag den heter. Har för mig att den bygger vidare på någon av Barks serier. Redigerad 16 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på Kalle Anka tidningar och hylsor . Pistolhylsor, Salongsgevärshylsor och Hagelgevärshylsor. Har runt 300 hagelgevärshylsor, 2400 Salongsgevärshyslor på ett ungefär och runt 400 pistolhylsor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ehrm.. Pengar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Drewek Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Frags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tydligen Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Samlar på Don Rosa serier (Kalle Anka) och typ Jackie Chan filmer, har inte så många (än) Redigerad 16 september, 2005 av Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Samlade på DragonBall serier och massa Manga grejer, så jag har fortfarande kvar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Addepladde Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nja, gills penga-samling? Isf är jag en samlare!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Samlade på kapsyler när jag var mindre, och sen samlade jag på Midgårdböckerna, och nu är det väl pengar man samlar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Samlade på kapsyler och hockeybilder när jag var yngre, numera samlar jag på frimärken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts