Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag samlar på LP-skivor med tryck. Riktigt fina att hänga upp på rummet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på kapsyler när ja va liten Jag med! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på kapsyler när ja va liten Du är fortfarande liten. Du har bara växt lite.(kroppen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på pengar så man kan bli rik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på gamla värdefulla snusdosor och shotglas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vicar är bra. Men favoriterna är Barks och Rosa. Marco Rota är också mycket bra Gammal Batman-tecknare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har sammalt på en del sk*t. Tändstiksaskar tex. För tillfället sammlar jag på Nintendo 8-bit. Har en konsoll med orginal kartong och instruktions manual. + spel med orginal kartong & manual, i toppen skick. Ah, tänk vad det kommer att vara värt om några år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har sammalt på en del sk*t. Tändstiksaskar tex. För tillfället sammlar jag på Nintendo 8-bit. Har en konsoll med orginal kartong och instruktions manual. + spel med orginal kartong & manual, i toppen skick. Ah, tänk vad det kommer att vara värt om några år... Det borde väl vara värt en hacka "redan" nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det borde väl vara värt en hacka "redan" nu? ja det är det... (tjing ting $$$) Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera... Har ni det, sälj det till mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) .jag har det fast givetvis är det inte till salu... sitter o spelar 2'an nu för övrigt.. 1400 lät dyrt.. nån svenska sida jag såg här om dagen sålde det för 1200kr.. och då var det helt nytt och *sealed*.. nes-huvudenheter kan man få för ett par hundra.. självklart utan kartong o sånt då.. var på posten idag och skickade iväg ett paket med Family Fun Fitness.. mattan med kartong, athletic world med manual osv.. sålde det på tradera för 610kr det skulle du haft Vice... fast eftersom den är såld så måste du köpa den här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=18457525 Redigerad 16 september, 2005 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Jag samlar på skräckfilmer på DVD EDIT: Har 150 skräckfilmer just nu, varav de flesta är på DVD. Redigerad 16 september, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ja det är det... (tjing ting $$$) Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera... Har ni det, sälj det till mig... Höhö. Har en polare som vill bli av med sitt Nintendo 8 bit + spel. Kan fråga honom. Han har två stycken Zelda och ett exemplar av tvåan. Kontakta mig via PM eller msn så kan jag ge dig hans msn-adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) .jag har det fast givetvis är det inte till salu... sitter o spelar 2'an nu för övrigt.. 1400 lät dyrt.. nån svenska sida jag såg här om dagen sålde det för 1200kr.. och då var det helt nytt och *sealed*.. nes-huvudenheter kan man få för ett par hundra.. självklart utan kartong o sånt då.. var på posten idag och skickade iväg ett paket med Family Fun Fitness.. mattan med kartong, athletic world med manual osv.. sålde det på tradera för 610kr det skulle du haft Vice... fast eftersom den är såld så måste du köpa den här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=18457525 Tyvärr, kartongen var för dåligt skick. Det kan bli ett visst värde men ju finare ju bättre. Däremot zelda kan du sälja till mig! Ska vi säga 100 spänn!? Redigerad 16 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Samlar på Coca Cola-saker, började när det var något fotbollsgrejs eller något sånt (har för mig att det var Euro 2004) och det hade kommit en speciell Cola-burk. Edit: Mitt 700:de inlägg. Redigerad 16 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Edit: Mitt 700:de inlägg. ...Oookej...!? Varför skriver folk hur många inlägg de gjort? Vad är det intressanta för de som läser det??? Redigerad 16 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på Coca Cola-saker, började när det var något fotbollsgrejs eller något sånt (har för mig att det var Euro 2004) och det hade kommit en speciell Cola-burk. Edit: Mitt 700:de inlägg. Hehu, har en spegel i ram med tryck på. Coca Cola, sedan en massa annan skit. Från 70-talet. Intresserad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hehu, har en spegel i ram med tryck på. Coca Cola, sedan en massa annan skit. Från 70-talet. Intresserad? Tror inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ja det är det... (tjing ting $$$) Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera... Har ni det, sälj det till mig... Got it. Även en massa andra Nintendoklassiker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ja det är det... (tjing ting $$$) Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera... Har ni det, sälj det till mig... Jag har... nånstans.... hade runt 2-300 spel förut.. 2 konsoller.. o 5 handkontroller.. vetifan vart ja har de nu.. fast ja har spelen på datan... as kul o lira typ baseball stars eller första zelda.. o en massa andra roligare än alla nymodigheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tyvärr, kartongen var för dåligt skick. Det kan bli ett visst värde men ju finare ju bättre. Däremot zelda kan du sälja till mig! Ska vi säga 100 spänn!? .jooo, den duger allt http://negerboll.com/images/PICT2756.JPG du kan få köpa en manual till zelda för 100kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts