Jump to content

Är du en samlare?

PluOntS
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 73
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Jag har sammalt på en del sk*t. Tändstiksaskar tex.

För tillfället sammlar jag på Nintendo 8-bit. Har en konsoll med orginal kartong och instruktions manual. + spel med orginal kartong & manual, i toppen skick.

Ah, tänk vad det kommer att vara värt om några år... ;)

Det borde väl vara värt en hacka "redan" nu? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde väl vara värt en hacka "redan" nu? :P

;) ja det är det... (tjing ting $$$)

Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera...

Har ni det, sälj det till mig... -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jag har det ;) fast givetvis är det inte till salu... sitter o spelar 2'an nu för övrigt..

1400 lät dyrt.. nån svenska sida jag såg här om dagen sålde det för 1200kr.. och då var det helt nytt och *sealed*..

nes-huvudenheter kan man få för ett par hundra.. självklart utan kartong o sånt då..

var på posten idag och skickade iväg ett paket med Family Fun Fitness.. mattan med kartong, athletic world med manual osv.. sålde det på tradera för 610kr -_- det skulle du haft Vice...

fast eftersom den är såld så måste du köpa den här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=18457525

:P

Redigerad av ^MeTaNoLiC^
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:P ja det är det... (tjing ting $$$)

Jag köpte nintendot med kartongen för 1200:- de sälj ungefär för 500-800 utan kartong spelen kan skifta mycket. Minns ni tex. spelet Zelda?! Guldfärgat. Det gick för 1400:- ungefär har jag för mig på tradera...

Har ni det, sälj det till mig... ;)

Höhö. Har en polare som vill bli av med sitt Nintendo 8 bit + spel. Kan fråga honom. Han har två stycken Zelda och ett exemplar av tvåan. Kontakta mig via PM eller msn så kan jag ge dig hans msn-adress -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.jag har det  -_-  fast givetvis är det inte till salu... sitter o spelar 2'an nu för övrigt..

1400 lät dyrt.. nån svenska sida jag såg här om dagen sålde det för 1200kr.. och då var det helt nytt och *sealed*..

nes-huvudenheter kan man få för ett par hundra.. självklart utan kartong o sånt då..

var på posten idag och skickade iväg ett paket med Family Fun Fitness.. mattan med kartong, athletic world med manual osv.. sålde det på tradera för 610kr :D det skulle du haft Vice...

fast eftersom den är såld så måste du köpa den här: http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=18457525

:P

Tyvärr, kartongen var för dåligt skick. Det kan bli ett visst värde men ju finare ju bättre. Däremot zelda kan du sälja till mig! Ska vi säga 100 spänn!? ;)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ ja det är det... (tjing ting $$$)

Har ni det, sälj det till mig... :blink:

Got it.

Även en massa andra Nintendoklassiker...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

^_^ ja det är det... (tjing ting $$$)

Har ni det, sälj det till mig... :blink:

Jag har... nånstans.... hade runt 2-300 spel förut.. 2 konsoller.. o 5 handkontroller.. vetifan vart ja har de nu.. fast ja har spelen på datan... B) as kul o lira typ baseball stars eller första zelda.. o en massa andra :P roligare än alla nymodigheter :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor