PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Tjo hej! Tänkte att det kan bli kul med en sånhär topic om man är samlare. Vad samlar du på? Hur många och vilka grejer har du? Varför började du samla m.m. Så, bara att snacka (:!!! EDIT: Aj fan, fel forum. Någon snäll själ som kan ändra detta? Redigerad 16 september, 2005 av PluOntS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha aa jag samlar på artister Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha aa jag samlar på artister Sorry för ordvalet. Menade skivor, posters m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på kapsyler när ja va liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har över 5000kapsyler i en stor kista på mitt rum.=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på kapsyler när jag var liten, vette fan vart dom tagit vägen, källarn eller nått. nu så samlar jag på likör/annan alkohol i småflaskor som man kan köpa på finlandsfärjor, hittills 16 st Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på Metallica-, Michael Jackson- och Guns N' Roses-grejer, har ett par rariteter i samlingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på kapsyler när jag var yngre, nu samlar jag på skräp... Gillar inte att kasta saker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha Själv samlar jag på alla olika slags Uggla-grejor. Har en poster från 86. 9 album, 2 på lp och 1 på kasett, varav resten är på cd, håller på att inkasera en turnè-tröja från 2002 och olika knappnålar och nyckelringar, en grej jag är stolt över är låten Matta Hari, som inte har släppts på något album, bara spelats i radio en gång 1977, en kille hade radioprogrammet inspelat och har senare gjort låten till mp3 och skickat till olika fans. Samlar också på Seriemagasinet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag samlar på Guinnes Rekordböcker av någon konstig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlade på "gogos" i 2:an tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Stort intresse för skivor och vinyler... ...samlare av Kalle Anka dessutom, mycket Carl Barks och Don Rosa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har massvis med Kalle Anka, men samlar inte, gillar bara att läsa...bästa serietidningen genom tiderna. Och så samlar jag på mina egna visa tankar för senare andvändning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samla pantburkar är en bra sysselsättning när man har ont om pengar flyttar till allmänt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar och samlar, jag har väl ganska mycket serietidningar. Prenumererar på 91:an och Uti vår Hage, brukar även inhandla lite 91:an tidningar på loppisar. Fast det är mest under sommaren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Samlar på alla serier tecknade av Don Rosa Carl Barks Vicar Branco Och jag är långt ifrån färdig med den samlingen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Sorry för ordvalet. Menade skivor, posters m.m Samlade på kapsyler när jag var mindre, nu samlar jag inte på någonting, iaf inte vad jag kommer på nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Samlar på alla serier tecknade av Don Rosa Carl Barks Vicar Branco Och jag är långt ifrån färdig med den samlingen! ...Vicar? Är du seriös? Hur kan man samla på nått som är så a) tråkigt och B ) mycket? Han är ju i varje jämra tidning : ) Aldrig gillat Vicar... Redigerad 16 september, 2005 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ...Vicar? Är du seriös? Hur kan man samla på nått som är så a) tråkigt och B ) mycket? Han är ju i varje jämra tidning : ) Aldrig gillat Vicar... Jag gillar han, Han tecknar bra tycker jag... POST 1500! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mycket pengar på Kalle Anka serier, men för de mesta gångerna har det varit det värt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts