Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Kan man inte springa runt fritt? Då får man leta efter det i nån buskjävel sen :S Nej man kan inte det det tycker jag är riktigt kasst. Men vill ju springa runt med sitt gäng på gatorna o slå ner en massa folk utan att göra uppdrag ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 25 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 september, 2005 Nej man kan inte det det tycker jag är riktigt kasst. Men vill ju springa runt med sitt gäng på gatorna o slå ner en massa folk utan att göra uppdrag ju Mjo sant, därför jag va inne på att köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ok, här är handlingen: The Warriors är ett gäng ifrån Coney Island i New York. När ledaren för New Yorks största gäng sammlar 9 representanter i från alla New Yorks gäng i Van Corland park( I Bronx) , så åker ju självklart 9 killar i från The Warriors också dit. Det ledaren ifrån det största gänget ( Hans namn är Cyrus) har att säga är att alla gäng ska bilda ett enda gäng som ska kontrollera New Yorks gator, dag som natt. Polisen kommer inte att ha någon chans. Men en kille ( Luther) dampar med sin lilla Smith and Wesson och skjuter Cyrus mitt under det stora talet som Cyrus håller på att framföra. Men Luther skyller det hela på The Warriors, som nu måste ta sig, från Bronx till Coney Island. Svar till Flanders: Man kommer visst att kunna springa relativt fritt i New York, tillochmed på hustaken( vilket en av bilderna på hemsidan förtydligar). Så detta kommer att bli ett sjuhelve**es roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tycker också det ser helnajs ut. Smart som jag var berättade jag allt om spelet för en polare som nu med största sannolikhet kommer att få det i julklapp eller liknande. Därav slipper jag önska det själv så jag kan lägga önskningen på det lovande True Crime: New York City Jag är ond.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts