Jump to content

Revolutions kontroll

RadiuZ
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ps3 har väl också gratis onlinespelande  ;) ???

1.Motorstorm kommer inte till rev !!!

2.Rev kommer inte ha nåt gta spel (rätta mig om jag har fel)  :D

3.Rev är så liten så jag skulle bara tappa bort den  ^_^

Tror inte det... man betalar väl nån sorts månadsabonnemang som på PS2... Undrar om det inte till och med är så att man betalar månadsavgift för varje enskillt spel...

1. Hur vet du om det överhuvudtaget är bra? Har bara släppts typ en grafikdemo (förrenderad om jag får tillägga).

2. Det finns varken nån som kan bekräfta eller neka det. Dock har Nintendo sagt att dom kommer stödja utvecklare till att släppa mer vuxna spel till rev...

3. Öh... det är ju inte ens ett argument! Designen och formatet är ofelbart, vilket du just visat med ditt desperata argument...

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tror inte det... man betalar väl nån sorts månadsabonnemang som på PS2... Undrar om det inte till och med är så att man betalar månadsavgift för varje enskillt spel...

Jag tror att onlinespelandet är gratis dock... men vi får väl se.... (PS2 var visst gartis)

Jag ska först och främst köpa en Revolution

Sen om jag har råd en PS3

och om Oblivion bara kommer till Microsofts spelamaskiner, så blir det en Xbox360 också ;)

Redigerad av Foo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

d

1. Hur vet du om det överhuvudtaget är bra? Har bara släppts typ en grafikdemo (förrenderad om jag får tillägga).

2. Det finns varken nån som kan bekräfta eller neka det. Dock har Nintendo sagt att dom kommer stödja utvecklare till att släppa mer vuxna spel till rev...

3. Öh... det är ju inte ens ett argument! Designen och formatet är ofelbart, vilket du just visat med ditt desperata argument...

Den sista var ironi darkjak ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns DJÄKLIGT många orsaker.

I och med att Nintendo dessutom tänker göra en "Vanlig" handkontroll också, så är Revolution styrningsmässigt ÖVERLÄGSEN allt annat... Eller åtminstånde Sonys plastbanan!

Jag kanske ska tillägga att den här "bananen" inte är den slutgiltiga designen. Eftersom den inte fick det mottagande som Sony hade hoppats på så ska en ny design komma ut. :huh:

PS

PS3 Rules!!!

Anledning:

Sony har alltid haft flest bra spel till sina konsoler. Kolla bara på GC, det släpps nästan inga tredjepartsspel till den nuförtiden.

OCH

PS3 är minst dubbelt så kraftig som Xbox.

Redigerad av cheetox
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Undrar hur det kommer kännas att spela zelda med den där fjärren..(köper jag revolution kommer det nog bli bara för att den har zelda spelen :shifty: ) Undrar om man kommer kunna använda pilbågen/Dä SlingShot på något skumt sätt. Typ flaxa runt lite med armarna när man skall sikta och skjuta.. :ermm:

Kolla trailern!

Man viftar med handkontrollen som om det vore svärd.

Sen används väl fjärrkontrollen för att sikta med bågen... Så får man lagom kraftig ostadga!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det borde vara ett val frånbörjan.

Köp konsollen med denna eller denna kontrollen, annars måste man lägga ut ännumer pengar för samma pris som ett spel.

Öh...

Nintendo kommer sälja fjärrkontrollen och "nunchack-style" kontrollen tillsammans med Revolution. Det är fullt möjligt att classic style medföljer, men det har Nintendo inte berättat.

Fattar inte att det ska vara så extremt angeläget att spela spel på det gamla viset, då en ny, bättre metod finns att tillgå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor