darkjak Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja som i verkligheten, men när man är hemma och degar framför tvn vill man bara ligga och softa och inte behöva röra sig alls, och då ska man då fan inte behöva vifta och flänga med armarna för att man ska spela ett spel. Jag spelar åtminstone för att jag ska få något annat att tänka på än allt annat, och att det är skönt att bara koppla av då. Du e verkligen LAT! Jag vill inte softa då jag spelar, jag vill vara ENGAGERAD!!! Jag vill att det verkligen är jag som är huvudperson, och att det är mina drag som gubben gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Du e verkligen LAT! Jag vill inte softa då jag spelar, jag vill vara ENGAGERAD!!! Jag vill att det verkligen är jag som är huvudperson, och att det är mina drag som gubben gör. Instämmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Kollade på Nintendos presskonferens... Kojima är imponerad av handkontrollen, så MGS är inte alls omöjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Kollade på Nintendos presskonferens... Kojima är imponerad av handkontrollen, så MGS är inte alls omöjligt! Jo det är det, för Kojima har själv sagt att den ska vara exklusiv för PS3. Därimot ska Konami göra andra titlar åt 360 och Rev Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Jo det är det, för Kojima har själv sagt att den ska vara exklusiv för PS3. Därimot ska Konami göra andra titlar åt 360 och Rev Han sa att MGS4 är exklusivt för PS3. Inte MGS 2 eller 3. Dessutom kan MGS4 sub-nåtkonstigt komma till Rev, precis som att MGS2:Substance kom till PC o XB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Men herregud, vad är det för handkontroll Visst, den ser väl frän ut och så, men det är nog ingenting jag skulle vilja spela med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Men herregud, vad är det för handkontroll Visst, den ser väl frän ut och så, men det är nog ingenting jag skulle vilja spela med. Som sagt, det kommer ett tillbehör som liknar en vanlig handkontroll. Har du läst om den? Då får du reda på att den är mycket bättre än dagens handkontroller! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Som sagt, det kommer ett tillbehör som liknar en vanlig handkontroll. Har du läst om den? Då får du reda på att den är mycket bättre än dagens handkontroller! Okej, men ändå. Om den där knepiga handkontrollen ändå kunde vara ett tillbehör vid sidan om och inte den som följer med konsolen. Då blir man ju tvungen att köpa tillbehörets kontroll vid samma tillfälle om man vill kunna spela ordenkligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Han sa att MGS4 är exklusivt för PS3. Inte MGS 2 eller 3. Dessutom kan MGS4 sub-nåtkonstigt komma till Rev, precis som att MGS2:Substance kom till PC o XB! Lol, nu hittar du på igen. Det enda MGS som kommit till GC är Twin Snakes, och om du menar MGS3: Substance kommer inte det till nåt annat än PS2. Redigerad 18 september, 2005 av RadiuZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lol, nu hittar du på igen. Det enda MGS som kommit till GC är Twin Snakes, och om du menar MGS3: Substance kommer inte det till nåt annat än PS2. Han har inte sagt nåt annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Måste man köpa till tillbehöret så att Rev kontroll ser ut som GC ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Måste man köpa till tillbehöret så att Rev kontroll ser ut som GC ??? Antagligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Lol, nu hittar du på igen. Det enda MGS som kommit till GC är Twin Snakes, och om du menar MGS3: Substance kommer inte det till nåt annat än PS2. Exakt. Twin Snakes kom till GC. Det var en Remake av MGS1 som släpptes till PSOne. Det släpptes alltså till Nintendo en generation försenat. Alltså kan detsamma ske med MGS2 o MGS3! MGS2: Substance släpptes, precis som jag sa till PC och Xbox. Och så finns det inget som heter MGS3: Substance! Det heter MGS3: Subsistence! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ojojoj, jag har ändrat mig ska lätt köpa rev före Ps3 Äntligen lite nytänkande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ojojoj, jag har ändrat mig ska lätt köpa rev före Ps3 Äntligen nån fler som tänker normalt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Ojojoj, jag har ändrat mig ska lätt köpa rev före Ps3 Äntligen lite nytänkande! Vad kommer det sig att du nu vill köpa Rev före PS3?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 18 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Äntligen nån fler som tänker normalt! Normalt att köpa Rev men inte PS3 Om du säger det måste det ju stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vad kommer det sig att du nu vill köpa Rev före PS3?? Det är väl bättre med nya grejer istället för samma gammla skräp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Vad kommer det sig att du nu vill köpa Rev före PS3?? Naturligare kontroller? Nya upplevelser? Billigare? Nya delar i Klassiska Nintendo-spelserier? Gratis Onlinespelande? Finns DJÄKLIGT många orsaker. I och med att Nintendo dessutom tänker göra en "Vanlig" handkontroll också, så är Revolution styrningsmässigt ÖVERLÄGSEN allt annat... Eller åtminstånde Sonys plastbanan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Naturligare kontroller? Nya upplevelser? Billigare? Nya delar i Klassiska Nintendo-spelserier? Gratis Onlinespelande? Finns DJÄKLIGT många orsaker. I och med att Nintendo dessutom tänker göra en "Vanlig" handkontroll också, så är Revolution styrningsmässigt ÖVERLÄGSEN allt annat... Eller åtminstånde Sonys plastbanan! Ps3 har väl också gratis onlinespelande ??? 1.Motorstorm kommer inte till rev !!! 2.Rev kommer inte ha nåt gta spel (rätta mig om jag har fel) 3.Rev är så liten så jag skulle bara tappa bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts