Alpha Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Den är väldigt nyskapande får jag erkänna, men jag tror inte den kommer att vara så efektiv när det gäller snabba spel. Håller mig till Dual Shock istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Som sagt: inte alls. Enda skildnaden ergonomiskt sett är att du bara använder en hand... En hand..? Är det meningen att man ska hålla den i en hand bara? Hur skall man tex kunna hoppa åt vänster eller skjuta och gå samtidigt då? Två händer bör man väll få hålla den i?.. edit: såg inte den där ministyrspaken som man håller i andra handen.. :"> Redigerad 16 september, 2005 av IceCandy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det e ju en "joystick" till som man kan hålla i andra handen, och sonys ser riktigt bekväm ut enligt mig så kom inte och snacka bullshit nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kan vara roligt att spela så men är det inte jobbigt och hålla den i luften hela tiden? Öh... Var håller du handkontroller? På bord, eller? Jag håller alltid i luften! Och så har jag kommit på UTTERLIGARE ett område där den är överlägsen: Flygsimulatorer. Den kan ju användas som JOYSTICK. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Öh... Var håller du handkontroller? På bord, eller? Jag håller alltid i luften! Och så har jag kommit på UTTERLIGARE ett område där den är överlägsen: Flygsimulatorer. Den kan ju användas som JOYSTICK. Jag har den i famnen. Du måste fan röra din arm hela tiden bara för att kolla om en fiende är på höger sida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 En hand..? Är det meningen att man ska hålla den i en hand bara? Hur skall man tex kunna hoppa åt vänster eller skjuta och gå samtidigt då? Två händer bör man väll få hålla den i?.. edit: såg inte den där ministyrspaken som man håller i andra handen..:"> Titta på trailern (finns bla på IGN), så ser du hur man hoppar, genom att dra kontrollen uppåt med ett ryck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag har den i famnen. Du måste fan röra din arm hela tiden bara för att kolla om en fiende är på höger sida. Ungefär som i värkligheten alltså Diggar att man styr med riktningen på kontrollen men det blir först PS3 sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ungefär som i värkligheten alltså Diggar att man styr med riktningen på kontrollen men det blir först PS3 sen... Ja som i verkligheten, men när man är hemma och degar framför tvn vill man bara ligga och softa och inte behöva röra sig alls, och då ska man då fan inte behöva vifta och flänga med armarna för att man ska spela ett spel. Jag spelar åtminstone för att jag ska få något annat att tänka på än allt annat, och att det är skönt att bara koppla av då. Redigerad 16 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Titta på trailern (finns bla på IGN), så ser du hur man hoppar, genom att dra kontrollen uppåt med ett ryck Om du menar den där teasern/reklamfilmen eller vad det nu skulle föreställa (som fanns länkad på sidan med info't och bilder) kan jag bara säga en sak: Det där såg..överdrivet ut.. När alla flängde runt i soffan alltså När man hörde marios hoppljud så såg det helt okej ut. Men tror nog man blir rätt trött i armen och handen efter att ha ryckt omkring den där fjärren i några timmar.. HowHow: w0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vi kan vara glada över att det kommer gå att koppla in GCN-kontrollerna till Revolution, även om det blir sladdar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sudden Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Fy vad den var snygg men tänk på svärd fighterna då man står och slår med den. Det finns en film på den när dom står upp och slår på IGN. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Funderar på vad ens omgivning säger när man slåss med en kontroller i handen.. Måste tro att man är dum i huvudet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Funderar på vad ens omgivning säger när man slåss med en kontroller i handen.. Måste tro att man är dum i huvudet.. JAg funderar på det också.... men vi närmare eftertanke: Vem bryr sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja som i verkligheten, men när man är hemma och degar framför tvn vill man bara ligga och softa och inte behöva röra sig alls, och då ska man då fan inte behöva vifta och flänga med armarna för att man ska spela ett spel. Jag spelar åtminstone för att jag ska få något annat att tänka på än allt annat, och att det är skönt att bara koppla av då. Helt klart ett woяd på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja som i verkligheten, men när man är hemma och degar framför tvn vill man bara ligga och softa och inte behöva röra sig alls, och då ska man då fan inte behöva vifta och flänga med armarna för att man ska spela ett spel. Jag spelar åtminstone för att jag ska få något annat att tänka på än allt annat, och att det är skönt att bara koppla av då. Men du är ju inte tvingad att använda kontrollen så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyemon Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag tror att den kommer bli skithäftig, Nintendo=King Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Men du är ju inte tvingad att använda kontrollen så Ska han använda tungan då eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Såg filmen nu, fan vad stort egentligen och spela ett spel där du är t.ex samurai och ska slåss med svärd Fatta vilken känsla det måste vara att veta att det är du som slåss i spelet om ni fattar vad jag menar Eller spela ett skräck spel i first-person när du t.ex använder lampa för att lysa upp nånting framför dig och du kan använda dosan som pistol och skjuta denna utomjordiskavarelsesomälskarmänniskohjärnor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Eller spela ett skräck spel i first-person när du t.ex använder lampa för att lysa upp nånting framför dig och du kan använda dosan som pistol och skjuta denna utomjordiskavarelsesomälskarmänniskohjärnor ELLER!, att man har ett vapen med inbyggs ficklampa och går i mörka gångar där en alien kan hoppa fram vilken sekund som helst, och där ficklampan + siktet följer minsta rörelse... FATTA VA GRYMT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 ELLER!, att man har ett vapen med inbyggs ficklampa och går i mörka gångar där en alien kan hoppa fram vilken sekund som helst, och där ficklampan + siktet följer minsta rörelse... FATTA VA GRYMT! Då kommer det sluta med att jag siktar i taket.. Eftersom att grafiken och ljudet blir bättre kommer man antagligen bli snuskigt rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts