RadiuZ Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nintendos kontroll har visats på TGS http://cube.ign.com/articles/651/651275p1.html Bilder: http://media.cube.ign.com/articles/651/651275/imgs_1.html Själv är jag lite skeptisk mot formen, men jag kan inte säga hur den är att spela med fören jag provat irl (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Amen snälla, säg för guds jävla skull att dom gör om dom, är ju som en jävla tv-dosa. En video här med http://media.cube.ign.com/articles/651/651334/vids_1.html . Redigerad 16 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kanske inte så snygg men... den går säkert att spela med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Verkar ju stämma med att nintendo vill göra en mer vuxen konsol. Nu är ju rev skitlik en DVD-spelare. Och enligt IGN så är den skön att splea med. Har hört att det finns en demo, där man kan använda handkontrollen som en ljuspistol. Föreställ er ett vanligt FPS, fast där man faktiskt siktar omkring som i ett ljuspistolspel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ... Tror jag håller mig till Sony och Playsation. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tycker iaf att dom verkar nice, ska bli spännande att prova dem sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Har provat att köra ps2 med en vanlig kontroll till tv och det funkar inte, det här verkar vara någonting i närheten utav det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nintendos kontroll har visats på TGS http://cube.ign.com/articles/651/651275p1.html Bilder: http://media.cube.ign.com/articles/651/651275/imgs_1.html Själv är jag lite skeptisk mot formen, men jag kan inte säga hur den är att spela med fören jag provat irl HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA... SÅÅÅ Jävla FUL kontroll (:!!! ...jag håller med om att den kanske e skön, men snälla nån?! Jag tycker ju att PS3ans Kontroll e Snyggare ..360 kontrollen e ju typ inget ändrat på... även när den fick så mycket klagomål så gjorde dom inget åt det!! (:!!! Ps3 kontrollen ser lite konstig ut, men jag tror att den e skön, kanske skönare ..vem vet?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHA... SÅÅÅ Jävla FUL kontroll (:!!! ...jag håller med om att den kanske e skön, men snälla nån?! Jag tycker ju att PS3ans Kontroll e Snyggare ..360 kontrollen e ju typ inget ändrat på... även när den fick så mycket klagomål så gjorde dom inget åt det!! (:!!! Ps3 kontrollen ser lite konstig ut, men jag tror att den e skön, kanske skönare ..vem vet?! Öh... Den här handkontrollen verkar utmärkt... Din kommentar om att den är ful tycker jag är underlig. Den är ergonomiskt sett fantastisk, och den ser betydligt vuxnare ut än en vanlig konsolhandkontroll. Liknar en DVD-fjärr! Dessutom har den många funktioner som andra handkontroller saknar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Öh... Den här handkontrollen verkar utmärkt... Din kommentar om att den är ful tycker jag är underlig. Den är ergonomiskt sett fantastisk, och den ser betydligt vuxnare ut än en vanlig konsolhandkontroll. Liknar en DVD-fjärr! Dessutom har den många funktioner som andra handkontroller saknar! Sen saknar den kontroller som andra kontroller har. Aja, får testa kontrollen.. Funkar den inte så finns det säkert någon tillverkare som gör en med normal design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gutsie Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Då kontrollen den delen som ska hållas i vänstra handen kommer släppas i flera utföranden för att passa olika speltyper och spelstilar tror jag att detta kan bli väldigt bra och faktiskt erbjuda en väldigt intressant spelupplevelse. Hur den ser ut skiter jag fullständigt i jag vill testa den för roligt verkar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ser grym ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hur i helvete ska man kunna spela på den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hmm den va ruggigt ful, tycker att Sonys ser skön och snygg ut, men Xbox 360´s ser ut som en leksak eller som en kontroll till ett väldigt gammalt nintendo haha (ful med andra ord) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 ... Tror jag håller mig till Sony och Playsation. W ord! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Den var väl inte ful, den liknar antingen en fjärr eller lite av en iPod. Men jag kan tyvärr inte tänka mig hur den ska fungera när man spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hmm den va ruggigt ful, tycker att Sonys ser skön och snygg ut, men Xbox 360´s ser ut som en leksak eller som en kontroll till ett väldigt gammalt nintendo haha (ful med andra ord) Öh... Tar du inte allt om bakfoten nu? Sonys kontroll ser oerhört oergonomisk ut, och dessutom så ser den väldigt mycket ut som en porös leksak, XBOXens ser solid och bekväm ut, och Revs ser ANNORLUNDA ut, men har enligt raport extremt bra ergonomi. Den har dessutom vuxnast utseende då den faktikt liknar en TV-fjärr. Dessutom är det lättare att ta till sig för folk som aldrig spelat förr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tycker inte om den. Isåfall är Sonys banankontroll bättre. Kommer nog kännas helskumt att sitta och hålla i den där fjärrkontrollen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tycker inte om den. Isåfall är Sonys banankontroll bättre. Kommer nog kännas helskumt att sitta och hålla i den där fjärrkontrollen.. Som sagt: inte alls. Enda skildnaden ergonomiskt sett är att du bara använder en hand... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kan vara roligt att spela så men är det inte jobbigt och hålla den i luften hela tiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts