kariya Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Det finns ju inga bevis för att dom finns. Det borde finnas ett klargörande bevis att dom finns om dom nu gör det som du säger men varför finns det inte de då? Varför har de inte kommit på nyheterna "SPÖKEN FINNS" - Första sidan. ??? Och har du inte läst om Atomerna i skolan? Då vet du att atomer inte kan gåigenom varandra utan att krossas. Men man kna ju inte gå ut i tidningen och säga spöken finns. Man får bilda sig en egen uppfattning. Och hur länge har inte människan pratat om de döda? Och så helt plötsligt skulle någon journalist komma och skrev det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Men man kna ju inte gå ut i tidningen och säga spöken finns. Man får bilda sig en egen uppfattning. Och hur länge har inte människan pratat om de döda? Och så helt plötsligt skulle någon journalist komma och skrev det... Så spöken finns bara om man själv tror på det? Människan har pratat om döda och spöken länge men man trodde ju på gud och sånt då. Häxor. Häxor finns lika mycket som det finns spöken. Alla var ju övertygande om att det fanns häxor på 1400-1600talet. På grotttiderna band man fast döda kroppar för att dom inte skulle vakna upp och leva. Men kom det nån häxa och trollade bort alla byborna eller vaknade dödamänniskor i grottorna? Nej. Då var dom övertygande om att det hände liksom "några" tror på spöken/andar. Ni kan inte säga att det är mer realsitiskt att tro på andar än häxor för det är det inte. Edit: Ja ni har kommit några bevis att andar finns osv. Här kommer jag med en sann historia om att häxor finns: I malmö när skåne var danskt så skulle danskaflottan ut och kriga i england. När dom körde ut ur hamnen stod en kvinna och sa några konstiga ord. Några var vittne och såg detta. Senare när flottan skulle hem så hade dom kört helt fel och hamnat i Norge. Då tog man in kvinnan på förhör och hon erkände att hon förtrollat båtarna. Denna historia är lika mycket bevis. men tror nån på häxor idag? Nej för vi har bevisat det. Liksom vi kommer göra med spöken och andar i framtiden Redigerad 22 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Så spöken finns bara om man själv tror på det? Människan har pratat om döda och spöken länge men man trodde ju på gud och sånt då. Häxor. Häxor finns lika mycket som det finns spöken. Alla var ju övertygande om att det fanns häxor på 1400-1600talet. På grotttiderna band man fast döda kroppar för att dom inte skulle vakna upp och leva. Men kom det nån häxa och trollade bort alla byborna eller vaknade dödamänniskor i grottorna? Nej. Då var dom övertygande om att det hände liksom "några" tror på spöken/andar. Ni kan inte säga att det är mer realsitiskt att tro på andar än häxor för det är det inte. Bara för någon häxa inte kom och trollade bort alla byborna på 1500-talet behöver väl inte det betyda att de itne finns spöken Finns så många bevis på att dem finns. Min familj har många gånger sett,känt närvaro av släktingar som har varit döda i 10 år. Man får bilda en egen uppfattning - Man får tänka själv med det man tänker med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 22 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 (redigerad) Det finns ju inga bevis för att dom finns. Det borde finnas ett klargörande bevis att dom finns om dom nu gör det som du säger men varför finns det inte de då? Varför har de inte kommit på nyheterna "SPÖKEN FINNS" - Första sidan. ??? Och har du inte läst om Atomerna i skolan? Då vet du att atomer inte kan gåigenom varandra utan att krossas. Det finns många bevis som tyder på att dom finns. Alla personer tror olika. Att göra en skriva på tv sändningen ''spöken finns'' skulle bara orsaka mycket kretik mot dom som ger ut det. Kan även orsaka panik m.m I samhället. Atomer har inget att göra med andar och spöken. Eftersom dom är ganska okända, så vet man inte vad dom är. Jag har upplevt 2 saker. Sen har jag läst böcker,tittat på filmer,videos,läst på internet, osv.. Parapsykologi tror jag på! Och du vet ingenting om vad som kommer att hända I framtiden. Och folk tror förmodligen mer på andar än häxor. Redigerad 22 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Du har själv sagt att du tror att nån/någon har sagt sanning om att dom sett något spöke. Ja, dom har sagt sanningen för att dom TROR att dom har sett spöken. Har jag inte redan föklarat det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 .vote: Tror endast på UFO'n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tror på ufon. eftersom ufon finns. Ufo betyder inte gröna alien snubbar . * finns ufon överallt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 22 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2005 Tror endast på ufon. Finns miljardtals galaxer, måste finnas liv nån annanstans! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Ja, dom har sagt sanningen för att dom TROR att dom har sett spöken. Har jag inte redan föklarat det? Kan stämma för fan. Edit: Andar finns. Redigerad 23 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Ufon, det vill i ditt syfte säga 'flygande tefat', sånna ting från icke främmande platser tror jag mycket väl på. Vad beträffar andar så tror jag väll smått på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Ufon, det vill i ditt syfte säga 'flygande tefat', sånna ting från icke främmande platser tror jag mycket väl på. Vad beträffar andar så tror jag väll smått på det. Hoppas verkligen att du läst igenom allt jag skrivit på första sidan om andar. VIDEO från Barton Mansion. Snuskigt ÄCKLIGT. Skulle skita ner mig. http://www.bartonmansion.com/video_2.html Redigerad 23 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hoppas verkligen att du läst igenom allt jag skrivit på första sidan om andar. VIDEO från Barton Mansion. Snuskigt ÄCKLIGT. Skulle skita ner mig. http://www.bartonmansion.com/video_2.html ROFL. Den rörde sig ju inte. Och dom såg ju inte vad det var. Läbbigt? Nää Därimot att vara i sånt mörker med endast ficklampa gillar jag inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 23 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 ROFL. Den rörde sig ju inte. Och dom såg ju inte vad det var. Läbbigt? Nää Därimot att vara i sånt mörker med endast ficklampa gillar jag inte... Det rörde sig visst. Tittar man ser man att spöket håller I en lampa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hoppas verkligen att du läst igenom allt jag skrivit på första sidan om andar. VIDEO från Barton Mansion. Snuskigt ÄCKLIGT. Skulle skita ner mig. http://www.bartonmansion.com/video_2.html Haha du fick den länken av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hummler Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Hoppas verkligen att du läst igenom allt jag skrivit på första sidan om andar. VIDEO från Barton Mansion. Snuskigt ÄCKLIGT. Skulle skita ner mig. http://www.bartonmansion.com/video_2.html Hahah , säg förfan inte att ni tror att det är ett spöke som kommer fram där ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AceError Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Dåligt med bilder... kan ni inte slänga upp nåra spök bilder plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Jag tror ABSOLUT att ufo:n eller andra "rymdskepp" finns som är byggda av intelligenta varelser. Jag har lite svårt att uttrycka mina känslor om rymden och andra liv, men kan ni förstå!? 29123913457984357895711548 ljusår härifrån så finns det liv på någon planet som vi aldrig har sett eller upptäckt, där varelserna gör någonting just nu! Det är otroligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Denna är läskig.. http://www.unexplained-mysteries.com/galle...?album=27&pos=6 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Denna är läskig.. http://www.unexplained-mysteries.com/galle...?album=27&pos=6 "Firework reveals Jesus" Får mig att tänka på ett avsnitt av "Penn & Teller: Bullshit" där det var en kvinna som tillbad en dörr, för att hon trodde att Jesus fanns i den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Tror inte på något. Trodde lite halvt på utomjordingar i mina yngre dagar... VOTE: Null Vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts