Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Hahahaha! Sett förut,men jag får alltid ett lika gott skratt varje gång! Vad är det läskiga med den?! (:!!! Ingenting? Och vad är det roliga? Bara att anden öppnar en branddörr som skall vara låst. Personalen hade klagat på att den stog öppen ibland, sen såg dom det där på övervaknings kameran. Förmodligen är det Henry VIII. Ser ingeet roligt eller skrämande i detta. (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ingenting? Och vad är det roliga? Bara att anden öppnar en branddörr som skall vara låst. Personalen hade klagat på att den stog öppen ibland, sen såg dom det där på övervaknings kameran. Förmodligen är det Henry VIII. Ser ingeet roligt eller skrämande i detta. (:!!! Det är roliga är såklart att det är en förklädd tönt i värsta hallowen dräkten som öppnar en branddörr! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är roliga är såklart att det är en förklädd tönt i värsta hallowen dräkten som öppnar en branddörr! (:!!! Du har fel. Du tror väl inte på andar förän du får poltergeist I huset. Ska spela postal nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det är roliga är såklart att det är en förklädd tönt i värsta hallowen dräkten som öppnar en branddörr! (:!!! Haha, wörd! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Du har fel. Du tror väl inte på andar förän du får poltergeist I huset. Ska spela postal nu. Haha! Gå och spela lite Postal du! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha! Gå och spela lite Postal du! (:!!! Ja, det är rätt. Så kanske du snart inser hur skit det spelet är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej det är inte definitionen, lyssna på PluOntS. UFO = Unidentified Flying Object. Ja, joo... men jag menar: om man tror på UFO så tror man antagligen också på liv på andra planeter.... eftersom "UFO" är deras farkoster.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ja, joo... men jag menar: om man tror på UFO så tror man antagligen också på liv på andra planeter.... eftersom "UFO" är deras farkoster.... (:!!! Och vem har sagt att dem ens har ufon? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Det är roliga är såklart att det är en förklädd tönt i värsta hallowen dräkten som öppnar en branddörr! (:!!! Det var ingen som var förklädd. Ingen jobbade där då det hände. Det fanns ingen som gick varken ut, eller in från Hampton Court. Och dom som jobbade där blev förhörda efter detta. Värkar vara ganska svårt att diskutera med dig. Jag vet inte vad som är läskigt med bilden. Det är fakta. Likadant som att Göran Persson är fet. Det är bara fakta, och inget att vara rädd för. Du svamlar hela tiden om ''vad är det för läskigt med bilden''. Och du får samma svar - av mig - inget. Sen är det upp till dig vad du tycker. Kan även säga att det är lite löjligt att stenvägra inse fakta. Det är det du gör. Du skrattar åt faktan, utan att tänka. Jag har l,sett bilder,filmer och läst böcker 100000 gånger mer än dig. Alltså är jag mer kunnig om andar. Och jag inser faktan, och ignorerar den inte. Du låter lite rosslig. ''sett förut, får alltid ett lika gott skratt! vad är det läskiga med bilden'' Vad är det roliga för dig eftersom du skrattar? Vad är det hämska efter som du svamlar om det hela tiden? Det hämska är att du inte fattar nåt. mellow.gif Edit: Har nu fått dagen's rason av postal. (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) OPS; Dubbel inlägg! Redigerad 16 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha! Jag orkar inte diskutera mer! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Haha! Jag orkar inte diskutera mer! (:!!! För att du inte har några vettiga svar. Ditt namn säger allt. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tror på att det finns. I'm on Cyprez side! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Vote:nej Tog fel, tenkte rösta tror endast på andar. Tror inte det har kommit ett högteknologiskt ufun hit till jorden men andar dror jag på. Lite iaf. Redigerad 16 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tror på att det finns. I'm on Cyprez side! Me too. De e klart det finns andar, ufon osv. Men, om det nu inte finns nått slut på universum!? så tror jag inte att vi är dom ända levande varelserna i universum. Och om vi människor blir andar efter livet, vad blir då blommor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Och vem har sagt att dem ens har ufon? Men daaa!!!! ,, ,, När man säger UFO menar man farkoster som kommer från andra planeter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Men daaa!!!! ,, ,, När man säger UFO menar man farkoster som kommer från andra planeter... Nej.. man menar oindentifierade saker.... men om du nu kallar rymdgubbar o deras farkoster för ufon så skiter ja fullständigt i de Redigerad 16 september, 2005 av BroDD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nej.. man menar oindentifierade saker.... men om du nu kallar rymdgubbar o deras farkoster för ufon så skiter ja fullständigt i de MÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄäääääääää AAAAA:... jag vet vad UFO betyder.....!!!!! men när man hrör ordet UFO så tänker i stort sett ALLA på flygande tefat som rymdgubbar kommer i!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts