Didier Sachs Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag undrar hur man ska veta vilken "tröja" t.e.x man har installerat.. Tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Brukar stå i Readme.. annars e de väl olika namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Filen brukar hamna sist på listan. Så öppna IMGTool ok scrolla ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag tror han menar typ hur man vet vilken tröja som tillhör vilken .txd Mitt enda tips är att försöka klura ut med hjälp av namnet på .txd filen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts