Jump to content

Värsta diktatorn

The Dude
 Share

Vem anser ni vara den värsta?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hmm, lite svårt att säga vem som man tycker minst om. Men jag röstar på Josef Stalin, han dödade många fler än t.ex. Hitler, många av dom sina egna landsmän. Jag röstar även på honom för jag är helt emot kommunsim, Mao och Kim Jong II ligger även dom illa till.

Jag har själv läst "Animal Farm" (Djurfarmen) och den var mycket intressant, fler borde läsa den. Och läs även 1984 som tar upp kommunismen ännu mer.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Hmm, lite svårt att säga vem som man tycker minst om. Men jag röstar på Josef Stalin, han dödade många fler än t.ex. Hitler, många av dom sina egna landsmän. Jag röstar även på honom för jag är helt emot kommunsim, Mao och Kim Jong II ligger även dom illa till.

Jag har själv läst "Animal Farm" (Djurfarmen) och den var mycket intressant, fler borde läsa den. Och läs även 1984 som tar upp kommunismen ännu mer.

Men jesus. Kallar du det Stalin utövade kommunism?

"All people are equal but some are more equal than others"

GrandTheftCarl: Missade honom.

BOT: Nja tog dom namnen jag kände igen från en lista på susning.nu :P

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor