Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hmm, lite svårt att säga vem som man tycker minst om. Men jag röstar på Josef Stalin, han dödade många fler än t.ex. Hitler, många av dom sina egna landsmän. Jag röstar även på honom för jag är helt emot kommunsim, Mao och Kim Jong II ligger även dom illa till. Jag har själv läst "Animal Farm" (Djurfarmen) och den var mycket intressant, fler borde läsa den. Och läs även 1984 som tar upp kommunismen ännu mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GrandTheftCarl Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Var är pol pot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Rösta annan då, Han tog väl med de som Han kunde komma på. Har inte mycket övers för det som sker i Kim Jong II styre, därav Min röst på Han BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Hmm, lite svårt att säga vem som man tycker minst om. Men jag röstar på Josef Stalin, han dödade många fler än t.ex. Hitler, många av dom sina egna landsmän. Jag röstar även på honom för jag är helt emot kommunsim, Mao och Kim Jong II ligger även dom illa till. Jag har själv läst "Animal Farm" (Djurfarmen) och den var mycket intressant, fler borde läsa den. Och läs även 1984 som tar upp kommunismen ännu mer. Men jesus. Kallar du det Stalin utövade kommunism? "All people are equal but some are more equal than others" GrandTheftCarl: Missade honom. BOT: Nja tog dom namnen jag kände igen från en lista på susning.nu Redigerad 16 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Benito Mussolini Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Kejsar Nero. Vote: Annan Redigerad 16 september, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Stalin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Men jesus. Kallar du det Stalin utövade kommunism? "All people are equal but some are more equal than others" "Krig är fred - Frihet är slaveri - Okunnighet är styrka" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Historia är inte riktigt min grej så jag nullade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts