Jump to content

Värsta diktatorn

The Dude
 Share

Vem anser ni vara den värsta?  

101 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Vem är Tito?

http://susning.nu/Tito

Ledare i forna Jugoslavien.

KalleR: Har just läst en hel del källkritik i skolan och är medveten om att man inte ska tro på allt man läser. Men menar du att man inte någonsin kan lite på saker man inte upplevt själv? Det finns nog åtskilliga tusen oberoende källor som kan intyga att Hitler var en massmördare och Stalin en tyrann. Gaskammrarna och massgravarna är väl ett helt ok bevis för att han var en grym diktator. Måste du verkligen ha upplevt det själv för att tro på det?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen mer en jag som tycker det börgar poppa upp väldigt mycket polls nu helt plötsligt, jobbigt. Säger inte att denna är den mest onödiga men tänk på det fö fan- :P

Vote: Hitler, typ

Om du tycker det är jobbigt är det ditt problem.

Annars skulle väll folk inte skriva i dom? Visst vissa blir ju låsta.

Redigerad av Miike
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen mer en jag som tycker det börgar poppa upp väldigt mycket polls nu helt plötsligt, jobbigt. Säger inte att denna är den mest onödiga men tänk på det fö fan- :P

Vote: Hitler, typ

Tss. onödig? Jag tycker det är ett intressant och viktigt ämne. Tycker också det är rätt mycket polls men spelar roll? Orka bry sig, jag läser ändå bara dom trådarna som verkar intressanta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

STALIN var den värsta! Och jag har bevis på det. Han dödade många av sina egna landsmän m.m. Tack vare den jävla k''ksugaren dog min familj till 70% under ww2. :P  ;)

Pohl Pot mördade alla utbildade, akademiker och smarta personer i sitt land. Detta var för att alla skulle vara lika, lika tröga och lika körda i botten.

De flesta diktatorerna mördar och förtrycker sitt eget folk.

Godfather: Gör? Han dog för 30 år sen -_-

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor