RadiuZ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har hållt på med judendom i samtliga ämnen i skolan i två veckor så just nu tycker jag Adolf är värst. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Stalin. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har inte varit med under deras tid, och historeböcker och filmer vinklar som de själva vill. Null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har inte varit med under deras tid, och historeböcker och filmer vinklar som de själva vill. Null vote .w0rd (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Adolf hittler, men har hört att franco oxo skulle vara rätt grym (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ah, de är lika jäkliga allihop. Har du dödat 10.000 eller 100.000 spelar roll. Null vote. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Kan inte så mycket om de olika diktatorerna, så jag vill inte sätta en prick på "fel" gubbe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tog Stalin (Spelar roll vad man röstar på de flesta är bland de värre) Hitler hatar man ju (mest beroende på all historia man ska läsa i skolan ) men ibland skojar man ju till det med hälsningar o sånt skit (Alla har nog gjort det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vem är Tito? http://susning.nu/Tito Ledare i forna Jugoslavien. KalleR: Har just läst en hel del källkritik i skolan och är medveten om att man inte ska tro på allt man läser. Men menar du att man inte någonsin kan lite på saker man inte upplevt själv? Det finns nog åtskilliga tusen oberoende källor som kan intyga att Hitler var en massmördare och Stalin en tyrann. Gaskammrarna och massgravarna är väl ett helt ok bevis för att han var en grym diktator. Måste du verkligen ha upplevt det själv för att tro på det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Adolf Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: Josef Stalin han var fan värre än hitler, han ligger bakos minst 43 miljoner människor död hitler dödade "bara" 12 miljoner i sina läger, men han blir runner up Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Vote: Hitler!! Redigerad 16 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ingen mer en jag som tycker det börgar poppa upp väldigt mycket polls nu helt plötsligt, jobbigt. Säger inte att denna är den mest onödiga men tänk på det fö fan- Vote: Hitler, typ Redigerad 16 september, 2005 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Ingen mer en jag som tycker det börgar poppa upp väldigt mycket polls nu helt plötsligt, jobbigt. Säger inte att denna är den mest onödiga men tänk på det fö fan- Vote: Hitler, typ Om du tycker det är jobbigt är det ditt problem. Annars skulle väll folk inte skriva i dom? Visst vissa blir ju låsta. Redigerad 16 september, 2005 av Miike Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ingen mer en jag som tycker det börgar poppa upp väldigt mycket polls nu helt plötsligt, jobbigt. Säger inte att denna är den mest onödiga men tänk på det fö fan- Vote: Hitler, typ Tss. onödig? Jag tycker det är ett intressant och viktigt ämne. Tycker också det är rätt mycket polls men spelar roll? Orka bry sig, jag läser ändå bara dom trådarna som verkar intressanta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 STALIN var den värsta! Och jag har bevis på det. Han dödade många av sina egna landsmän m.m. Tack vare den jävla k''ksugaren dog min familj till 70% under ww2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Mao...Kolla vad han gör i Kina! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) STALIN var den värsta! Och jag har bevis på det. Han dödade många av sina egna landsmän m.m. Tack vare den jävla k''ksugaren dog min familj till 70% under ww2. Pohl Pot mördade alla utbildade, akademiker och smarta personer i sitt land. Detta var för att alla skulle vara lika, lika tröga och lika körda i botten. De flesta diktatorerna mördar och förtrycker sitt eget folk. Godfather: Gör? Han dog för 30 år sen Redigerad 16 september, 2005 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Pohl Pot mördade alla utbildade, akademiker och smarta personer i sitt land. Detta var för att alla skulle vara lika, lika tröga och lika körda i botten. De flesta diktatorerna mördar och förtrycker sitt eget folk. Ja...Dumma folket är som älskar dom ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ja...Dumma folket är som älskar dom ändå Jepp, det är propagandans och mediacensurens förtjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts