The Dude Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tog bara med de mest kända diktatorerna genom tiderna, finns ett antal fler dock. Jag läste just ut boken Animal Farm av George Orwell som handlar om ryska revolutionen och hur Stalin kom till makten, fast skrivet på ett lite annorlunda sätt. Han ligger högt upp på listan bland de västa. Många kommer nog rösta Hiler men faktum är att Mao Zedong mördade nästan dubbelt så många som Hitler gjorde under sin tid. Vem tycker ni? Rösta på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote: Annan Idi Amin och kejsar Nero Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Caesar var knappast en dålig diktator; tvärtom. Skulle nog lägga min röst på Hiddigy-Hitler, men jag hatar sannerligen att rangordna bad guys. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han som dödade flest. Och btw, var är Hultenius på listan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han som dödade flest. Och btw, var är Hultenius på listan? Haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote: Josef Stalin Stog mellan han och Hitler.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Funnylin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Slobodan Milosevic var väl ingen diktator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han som dödade flest. Tycker inte bara det är det det handlar om. Förtrycket och sätten de styr och behandlar människor på spelar större roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Josef Stalin.. usch.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Adolf Hitler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Svårt val, fanns många ruttna jävla svin.. Nullar tyvärr Stalin eller Hitler väljer jag emellan om man måste svara. Redigerad 15 september, 2005 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Man mäter väl ändå inte ondheten i hur många diktatorn dödade? Röstade på Hitler. Orsak? Det var tills största del han som startade ett krig som kostade 56- miljoner människor livet (faktum är att den siffran fortfarande stiger). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Adolf hitlers hanlingar är ju mer uppmärksammade än Stalins. stalin dödade nästan liksom många som hitler bara att man läser inte om det i skolan osv så det är inte lika många som vet vad han gjorde mot dom ryska bönderna. hitler däremot vet ju alla vem han var och vad han har gjort.. Vote : Adolf Hitler i brist på info om stalin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Man mäter väl ändå inte ondheten i hur många diktatorn dödade? Röstade på Hitler. Orsak? Det var tills största del han som startade ett krig som kostade 56- miljoner människor livet (faktum är att den siffran fortfarande stiger). Ja, och på ett sätt och vis dödade han alla dom, och det gör han fortfarande. Från graven. Vilken människa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Slobodan Milosevic var väl ingen diktator? Well, han hade kontroll över alla Jugoslaviska medier och bestämde över domstolen. De som sa emot fick gesmisken. Det slutade med att han blev arresterad och förd till domstolen i Haag, åtalad för brott mot mänskligheten. Stalin kallade sig inte heller diktatorn, Sovjet var en republik och Stalin folkvald . För dom hade faktiskt val, med bara ett alternativ dock. Jag röstade på Kim Jong Il (Nordkorea) Vet inte om jag blivit lurad av USA men jag tycker hela stället är jäkligt skrämmande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja, och på ett sätt och vis dödade han alla dom, och det gör han fortfarande. Från graven. Vilken människa. Du syftar på nynazismen? folk som springer runt och skriker Sieeg Heil och fattar inte varför..dom har ingen aning om vad dom håller på med bara att dom inte gillar invandrare..patetiskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hitler, för jag vet inte särkilt mycket om dom andra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Du syftar på nynazismen? folk som springer runt och skriker Sieeg Heil och fattar inte varför..dom har ingen aning om vad dom håller på med bara att dom inte gillar invandrare..patetiskt Nej men om de aldrig hört om Hitler och att han sa "Sieg Heil" när han träffade högt uppsatta människor så skulle dom aldrig heller ha sagt det. Inte för att det dödar nån. Öh... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vet inte som mycket om politik och sådant,så jag avstår.. Nullvote! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts