felshoe Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gråter varje gång i slutet på ahx :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gråter varje gång i slutet på ahx :"> De är riktigt sorgligt när allt blit som de blev där i slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gråter varje gång i slutet på ahx :"> Jag också :'( Precis börjat ett nytt liv så...... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Oz. Är en serie men ändå så bäst (:!!! Hehe, det var ju jag som fick och berätta för dig vilka dom var på Oz över vent, fast nu är den väl slutsänd. Eller? (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 The Rock och Lock Up är bra. Ingen har dock nämnt den skapligt bra Bangkok Hilton, lite lång dock (fyra timmar) eftersom den är avsedd för serieformat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 The Shawshank Redemption, som nämnts några gånger tidigare... världens bästa film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 The Shawshank Redemption Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ser denna tråden, går in i den och börjar fundera på vad den där skitbra fängelsefilmen med Morgan Freeman i jag hade sett hette. Gissa vem det var som nämnde den först? Gissa om jag blev förvånad när det var du? Är Jackie Arklöv trevlig? That's what I'm here for... *fin gitarrslinga* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Ingen har dock nämnt den skapligt bra Bangkok Hilton, lite lång dock (fyra timmar) eftersom den är avsedd för serieformat. Jo, den är för jävla bra. Ett tag sen jag såg den nu. Gick som serie på TV innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vägen ut (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vägen ut, Lock down (Arvid: finns det en film som heter Lock up?) American History X, Blood in blood out Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
YooSho Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tycker du fängelsefilmer är bra? Och vilka/vilken är den bästa du sett?? Själv älskar ja dom och dom bästa jag sett är Blood in Blood out och American History X om den räknas Hehe jag har också sett båda och älskar också dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Hehe jag har också sett båda och älskar också dom YEAH!! Ska beställa Blood in Blood out ikväll tror jag Såg den för ett tag sen men kommer ihåg den så väl Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Varför har ni glomt "Half Past Dead" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 The Shawshank Redemption/Nyckeln Till Frihet. Fuckin' A. Se den. Nu. Eller snart. Men helst nu. Ja, jaaa, jaaa! Bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 17 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Varför har ni glomt "Half Past Dead" ? Läste om den på discshop och den värkar rätt så bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vägen ut, Lock down (Arvid: finns det en film som heter Lock up?) American History X, Blood in blood out Ja, den är från 1989 med Stallone i huvudrollen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Att ingen har nämnt höjdarrullen Midnight Express från 1978! Väldigt längesen jag såg den, men den är riktigt bra! Klart den bästa... Har den inspelad! Men jag vet inte var den ligger någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts