Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Villken är eran favorit? Själv tycker jag Portland. (OBS; det är den bästa staden/stadsdelen det handlar om, villken som ni gillar mäst. Möjligheterna i San Andreas och gta3 har inget att göra med detta.) Vote: Portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Los Santos(Los Angeles) - without a doubt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Los Santos(Los Angeles) - without a doubt. Villken kommer 2:a då? Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Villken kommer 2:a då? Vice City? Första ön i Vice City skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Los Santos har helt klart den roligaste miljön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den första ön på vice city. älskar vägen vid stranden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Vote: San Fierro Efter det kommer nog Staunton Island i Liberty City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Första ön i Vice City skulle jag tro. Visste väll det. Själv gillar jag inte Vice City, gatorna är fan rena discot. för mycket rosa trotoar. Edit: PluOntS: Håller med till 100%!! Mörka storstäder med grå miljö. Redigerad 15 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Edit: PluOntS: Håller med till 100%!! Mörka storstäder med grå miljö. Jojomensan, det är fint. Inte för att Staunton Island är så mörkt då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alec Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Första ön i VC är helt underbar. Los Santos är ju ingenting speciellt alls. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Vote: San fierro! Älskar vägarna! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Första ön i VC är helt underbar. Los Santos är ju ingenting speciellt alls. Va menar du?? Los Santos äger!!! Solnedgång Homies Äkta strandkänsla (Vid stränderna) Hollywood (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Los Santos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Diggar portland och Los santos ungefär lika mycke men jag får nog säga Portland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ja rösta på shoreside vale älskar Southside hood gänget men annars är väl Los Santos Bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_lance_vance_ Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Vote: Första ön I Vice City. Ingenting är bättre (tycker jag) Palmerna, Stranden och Neon..... Fast San Andreas har också Palmer och strand , men jag får inte det rätta känslan när jag jämför med Vice City. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Vote: Första ön I Vice City. Ingenting är bättre (tycker jag) Palmerna, Stranden och Neon..... Fast San Andreas har också Palmer och strand , men jag får inte det rätta känslan när jag jämför med Vice City. Wor d! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 21 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2005 LV eller SF... röstade LV finns lite mer roligt o gö där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 september, 2005 Bana 2 - vice city Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts