Jump to content

Har du fått skicka in ditt Playstation 2?

RavenE
 Share

Har ditt Playstation 2 blivit återkallat?  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Jag är inte drabbad men jag såg den där annonsen på internet. Det stod bara "fyll i formuläret om du är drabbad så skickar vi en ny"

Ah, Gratis adaptor! tänkte jag och fyllde i.

Sen när jag skickade så kom en ruta upp "Vi tar hand om din anmälan snartst. När den nya adaptorn kommer medföljer ett paket där den felaktiga adaptorn skall skickas tillbax i"

Hoppas inte man måste betala detta nu...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är inte drabbad men jag såg den där annonsen på internet. Det stod bara "fyll i formuläret om du är drabbad så skickar vi en ny"

Ah, Gratis adaptor! tänkte jag och fyllde i.

Sen när jag skickade så kom en ruta upp "Vi tar hand om din anmälan snartst. När den nya adaptorn kommer medföljer ett paket där den felaktiga adaptorn skall skickas tillbax i"

Hoppas inte man måste betala detta nu...

Ja jag gjorde samma sak (:!!!:)

Men säg bara till dom att du inte beställt den. Eftersom man inte behövde skriva upp serienummret på sin PS2a så kan ju vem som helst (tex din polare) skicka den till dig.

Sen om man nu vill behålla den kan man även slänga till med att man inte fått någon. Kan ju ha kommit bort på postkontoret. (:!!!:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är fler än jag som försöker begå bedrägeri...?  (:!!!:)

Det är ju sant. Hoppas jag får rätt modell i så fall bara. Jag har inte den tunna...  (:!!!:)

Bedrägeri... nja kan man ju kalla det. :P

men har inte ens en PS2a... Alltid bra att ha en adapter. Hoppas den är på 12v eller mer. Behövs till min förstärkare :)

Redigerad av JMC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så det är fler än jag som försöker begå bedrägeri...? :P

Jag och min Far gör lite sånna saker :) . ska fixa en ny mobil och vi har stålförsäkring så vi kan få en ny för 500 kr om den gamla blir stulen/trasig. då har vi anmält så vi får en ny så den ska hålla längre. fiffigt (:!!!:) . tur att man inte bor i USA (:!!!:) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor