Slippy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har ett gammalt ps2 från när det släpptes.. som gick sönder i sommras :'( *Längtar tills ps3* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 .vote: Nej äger inget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Behövs inte då mitt ps2 är så gammalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag är inte drabbad men jag såg den där annonsen på internet. Det stod bara "fyll i formuläret om du är drabbad så skickar vi en ny" Ah, Gratis adaptor! tänkte jag och fyllde i. Sen när jag skickade så kom en ruta upp "Vi tar hand om din anmälan snartst. När den nya adaptorn kommer medföljer ett paket där den felaktiga adaptorn skall skickas tillbax i" Hoppas inte man måste betala detta nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag är inte drabbad men jag såg den där annonsen på internet. Det stod bara "fyll i formuläret om du är drabbad så skickar vi en ny" Ah, Gratis adaptor! tänkte jag och fyllde i. Sen när jag skickade så kom en ruta upp "Vi tar hand om din anmälan snartst. När den nya adaptorn kommer medföljer ett paket där den felaktiga adaptorn skall skickas tillbax i" Hoppas inte man måste betala detta nu... Ja jag gjorde samma sak (:!!! Men säg bara till dom att du inte beställt den. Eftersom man inte behövde skriva upp serienummret på sin PS2a så kan ju vem som helst (tex din polare) skicka den till dig. Sen om man nu vill behålla den kan man även slänga till med att man inte fått någon. Kan ju ha kommit bort på postkontoret. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Så det är fler än jag som försöker begå bedrägeri...? (:!!! Det är ju sant. Hoppas jag får rätt modell i så fall bara. Jag har inte den tunna... (:!!! Redigerad 16 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 (redigerad) Så det är fler än jag som försöker begå bedrägeri...? (:!!! Det är ju sant. Hoppas jag får rätt modell i så fall bara. Jag har inte den tunna... (:!!! Bedrägeri... nja kan man ju kalla det. men har inte ens en PS2a... Alltid bra att ha en adapter. Hoppas den är på 12v eller mer. Behövs till min förstärkare Redigerad 16 september, 2005 av JMC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Köpte min första PS2 i början av -02. Men den vart överhettad förra sommaren (var dock min fars fel), så jag fick en ny. Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gurfi Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Så det är fler än jag som försöker begå bedrägeri...? Jag och min Far gör lite sånna saker . ska fixa en ny mobil och vi har stålförsäkring så vi kan få en ny för 500 kr om den gamla blir stulen/trasig. då har vi anmält så vi får en ny så den ska hålla längre. fiffigt (:!!! . tur att man inte bor i USA (:!!! . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 VOTE: Null vote... har ett sånt där tjockt ps 2(med en VOLVO dekal på ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Nixpix, har haft min "feta" PS2:a sen sommaren -02, aldrig haft några problem, alltid funkat prima. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts