Jump to content

Har du fått skicka in ditt Playstation 2?

RavenE
 Share

Har ditt Playstation 2 blivit återkallat?  

61 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

http://aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,...,699455,00.html

Bara undrar :lol:

Vote: Nej

Lås om den är onödig!

Min broder lästa förra året på xbox.com att det var samma fel där. Men då behövde man bara skriva in address och namn så kom en ny i posten... Gratis

EDIT; Vart finns allternativet: Har ingen Ps2? :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köpte mitt i oktober förra året, den "nya" modellen. Men det har inte börjat brinna än. Men kanske ska köpa ny adapter för att vara på den säkra sidan. Får se.

Efter att ha kollat på http://www.ps2ac.com så ser jag detta meddelande:

Tack för att du kontrollerade din PlayStation®2 Vi är glada över att kunna berätta att AC-adaptern till din PlayStation®2 inte påverkas av återkallelsen. Vi ber om ursäkt för eventuellt besvär.

Tack Sony. =)

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har de äldsta tror jag :rolleyes: nej...

men även om ja hade de där de kan börja brinna så skulle de inte gö mig nåt, har slutat spela helt

Jag spelar inte heller så mycket längre, men när det kommer nya spel så är jag glad att jag har den härliga ps2-dosan. Ångrar inte mitt köp något. Och dessutom så finns det äldre spel som jag aldrig spelat som ska vara bra. Jag har mycket spelglädje kvar med min ps2:a innan ps3:an kommer. =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null vote.

Har ej PS2. Sonys Prylar håller väldigt dålig kvalitet.

En kompis PS2:a gick sönder efter två år, så han fick köpa ny... Min GC köptes vid lanseringen för över tre år sedan, och de funkar fortfarande. Och på PSOne fanns en kabel som innehöll gift, så en hel massa av den fick återkallas. PSP har stora problem med döda pixlar. Sen tvingade Sony dessutom spelare världen över till att köpa nya handkontroller, då dom mitt under pågående konsolgeneration introducerade en ny handkontroll (dual shock), som alla helt tvunget skulle köpa för att avnjuta alla nya spel...

Dålig stil säger jag bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor