Bubba Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Tja! Vet ni vilket som är det nyaste valve hammer editor programmet till cs 1.6 och var jag kan ladda ner det??? Jag har också läst att man typ behöver något som heter fgd...... var kan jag få tag på det senaste till cs 1.6?? Behöver jag några andra extra program till valve hammer editor?? // Bubba Redigerad 15 september, 2005 av Bubba Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Varför frågar du inte i din andra tråd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Visste ej om ni kunde se den gamla.... men kan någon svara på frågorna för då skulle jag bli glad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Nästa gång: Fortsätt i samma tråd... nåja. Enligt mig ska du inte slösa bort talang på csbanor, gör banor till HL eller nåt istället. Men det är bara min åsikt oc hdu får ju göra som du vill hehehe... I vilket fall som-- Ifall du ska mappa till det första Half-Life + moddar tror jag senaste hammerversionen är 3.5 eller 3.4. .FGD finns i hammer editors mapp t.ex. C:\dir\dir\hammer editor\fgd (Tror det ska vara fgd där men det kan hända att det är tools istället eller dylikt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubba Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Tack så mycket för hjälpen (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts