chiligr Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Tja! Har börjat lite smått med mitt basspel nu...undrar om denna är en bra förstabas? Den kostar 4000 på musikbörsen och jag tycker att den är hur jävla cool som helst! jag har inte kommit så långt i mitt spel...kan de flesta akorden bara....ska låna hem en fender-jazz bas i helgen...*längtar*! edit: så här ser den ut + lite fakta: Bolt On Construction 5 Piece Maple Walnut Neck Rosewood Fingerboard 2 Dean Pickups with active 2 band EQ Black Hardware Razer Wire Inlay Available in 5-String Version http://www.deanguitars.com/images/edge_q4_arch_top.jpg Redigerad 15 september, 2005 av chiligr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Åk dit och testa den wtf. Stod det inte vilket trä kroppen var gjord av? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Åk dit och testa den wtf. Stod det inte vilket trä kroppen var gjord av? Det var ju en fin idé! men vart ligger musikbörsen då? alltså mitt i stan eller i nån förort(snackar om sthlm)? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ska nog också köpa bas! Har gitarr nu men är jävligt sugen på bas och varit det ett tag nu. Ska nog köpa något billigt skit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det var ju en fin idé! men vart ligger musikbörsen då? alltså mitt i stan eller i nån förort(snackar om sthlm)? Tja, ta tunnelbanan in till Slussen och.. irra runt ett tag. =/ Vet inte vilket gata, men var där förut. Härlig butik. Kolla deras hemsida. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tja, ta tunnelbanan in till Slussen och.. irra runt ett tag. =/ Vet inte vilket gata, men var där förut. Härlig butik. Kolla deras hemsida. Kollade precis den...vendettan verkar vara slutsåld...men men...blir en rickenbacker för 18 små söta laxar då! inte... fortsätter leta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kollade precis den...vendettan verkar vara slutsåld...men men...blir en rickenbacker för 18 små söta laxar då! Jag skulle fan gifta mig med dig om du köpte en Rickenbacker. ..och sen begära skilsmässa för att få basen till mig själv. Moahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag skulle fan gifta mig med dig om du köpte en Rickenbacker. ..och sen begära skilsmässa för att få basen till mig själv. Moahahahahahaha! Hahaha! "nej, jag känner inte dig" rickenbacker är coola! Lem använder ju dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Hahaha! "nej, jag känner inte dig" rickenbacker är coola! Lem använder ju dem! Vem fan döper sin unge till Lem??? Det betyder kuk på tyska! (ursäkta för mitt språk) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 3 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vem fan döper sin unge till Lem??? Det betyder kuk på tyska! (ursäkta för mitt språk) Samma sak med Dick ju, vilket betyder kuk på engelska, fast ändå så är det ett ganska vanligt namn i England. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 3 november, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 november, 2005 Vem fan döper sin unge till Lem??? Det betyder kuk på tyska! (ursäkta för mitt språk) Lem...Lemmy Kilmister...motörhead? jaja...bra att den här tråden kom upp igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mfd Skrivet 5 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2005 Lem...Lemmy Kilmister...motörhead? jaja...bra att den här tråden kom upp igen! Now it's going down again!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts