Shady_4_life Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Tror ni att denna bilden e äkta?? jag tycker den ser äkta ut ..men sen så andra sidan så vet jag vad man kan göra med paint shop! jag tror att det finns en möjlighet att den e äkta, men vad tror ni?? Btw..jävligt fräck bild annars !!!! R.I.P. everyone of you that was in the Twin Towers 9/11 :'( Vote:Kanske Redigerad 14 september, 2005 av Shady_4_life Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Han har klippt in sig i massa såna bilder så nej.. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag tror inte att kameran överlevde den smällen som blev. Det var ju bara bråte kvar av allting.. Men den var snyggt gjord. Lägger dock rösten på: Absolute inte! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag tror inte att kameran överlevde den smällen som blev. Det var ju bara bråte kvar av allting.. Men den var snyggt gjord. Lägger dock rösten på: Absolute inte! Mmm...tyckte också den va grymt snygg!!! den ser ju äkta ut..såå..You never Know!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Kan denna pollen vara väldigt meningslös och onödig?JaNejKanskeiblandimån Redigerad 14 september, 2005 av KalleR Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts