Jump to content

Drive School

KrigareN
 Share

Recommended Posts

NU har ja klarat Drive School o gjort sista uppdraget där man ska spinna en Donut me bilen, sen efter stöter ja på en brud som stöter på mig o ja får en flickvän, DOCK var det någon som sa till mig att efter ja klarat driving school kmr ja kunna exportera bilar vid hamnen? Var ? Hur? inte fått nått uppdrag eller nåntign som sagt att ja kan göra de nu,.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

NU har ja klarat Drive School o gjort sista uppdraget där man ska spinna en Donut me bilen, sen efter stöter ja på en brud som stöter på mig o ja får en flickvän, DOCK var det någon som sa till mig att efter ja klarat driving school kmr ja kunna exportera bilar vid hamnen? Var ? Hur? inte fått nått uppdrag eller nåntign som sagt att ja kan göra de nu,.

Du kommer inte att kunna exportera bilar I hamnen efter du kört bilskolan. Det kan man efter ett uppdrag med Cesar, I San Fierro då. Sen rekomenderar jag dig att banta din CJ.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan ju flika in med att säga att det uppdraget du beskriver är det allra första man gör.. "the 360" (:!!!:) på det allra sista uppdraget ska du köra till andra änden av San Fierro och tillbaks på under två minuter.. det ska tilläggas att bilen är svårstyrd som bara faan.. (:!!!:)

Tog just guld på den

Då skall man köra felfritt under 101 sekunder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor