KrigareN Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 NU har ja klarat Drive School o gjort sista uppdraget där man ska spinna en Donut me bilen, sen efter stöter ja på en brud som stöter på mig o ja får en flickvän, DOCK var det någon som sa till mig att efter ja klarat driving school kmr ja kunna exportera bilar vid hamnen? Var ? Hur? inte fått nått uppdrag eller nåntign som sagt att ja kan göra de nu,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det är ingen som säger till dig att du kan göra det det bara finns och du måste inte göra det för att klara storyline. Det ligger nere i hamnen i San Fierro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 När du klarat medalj på dom olika övningarna i bilskolan så kan du köpa bilaffären snett över gatan från din verkstad när du gjort det får du några uppdrag från din verkstad 3 eller 4 efter det kan du exportera bilar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 NU har ja klarat Drive School o gjort sista uppdraget där man ska spinna en Donut me bilen, sen efter stöter ja på en brud som stöter på mig o ja får en flickvän, DOCK var det någon som sa till mig att efter ja klarat driving school kmr ja kunna exportera bilar vid hamnen? Var ? Hur? inte fått nått uppdrag eller nåntign som sagt att ja kan göra de nu,. Du kommer inte att kunna exportera bilar I hamnen efter du kört bilskolan. Det kan man efter ett uppdrag med Cesar, I San Fierro då. Sen rekomenderar jag dig att banta din CJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kan ju flika in med att säga att det uppdraget du beskriver är det allra första man gör.. "the 360" på det allra sista uppdraget ska du köra till andra änden av San Fierro och tillbaks på under två minuter.. det ska tilläggas att bilen är svårstyrd som bara faan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kan ju flika in med att säga att det uppdraget du beskriver är det allra första man gör.. "the 360" (:!!! på det allra sista uppdraget ska du köra till andra änden av San Fierro och tillbaks på under två minuter.. det ska tilläggas att bilen är svårstyrd som bara faan.. (:!!! Tog just guld på den Då skall man köra felfritt under 101 sekunder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hur såg du ut när du fick flickvännen? Hon vill inte ha mig (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KrigareN Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 När du klarat medalj på dom olika övningarna i bilskolan så kan du köpa bilaffären snett över gatan från din verkstad när du gjort det får du några uppdrag från din verkstad 3 eller 4 efter det kan du exportera bilar Inte fått ett enda uppdrag därifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Inte fått ett enda uppdrag därifrån? Har du köppt wang cars då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts