Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men jag vill inte göra en duett a-traktor det ska vara 140 240 eller 740 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men jag vill inte göra en duett a-traktor det ska vara 140 240 eller 740 Men jag vill inte göra en duett a-traktor det ska vara 140 240 eller 740 Men jag vill inte göra en duett a-traktor det ska vara 140 240 eller 740 Ta bara ett skitrostigt exemplar! Om det är en 940 så säger jag dra åt fanders, för sånna kan man konvertera till S-90 o ställa ut på stylingträffar. Volvo 240 kan du osså glömma, för dom e billiga, och kan stylas riktigt fint även de. Det du kan ta är 140, och 360, eftersom att dom är skamfläckar i Volvos historia, och att minnena av dem därför måste utplånas. http://www.pro-atomkraft.de/volvo/seite140/11111111122895694-16471-1057050976.jpg 142 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hatar du volvo eller?? du kanske e en sån där saab nisse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Hatar du volvo eller?? du kanske e en sån där saab nisse Jag sa ju just åt dig att INTE förstöra 940 eller 240, för att jag är intresserad av dom. Om jag är en nisse av nåt slag så är jag en Hondanisse! Jag vill helst köpa en prelude, civic eller CRX! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Fan dig om du förstör en fin volvo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han skrev inte att han ville att folk skulle skriva om dom tycker A-traktorer är fula eller snygga! han ville ha hjälp med lite frågor! Så skippa skitsnacket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 JA jag e intresserad av att bygga en men jag behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 .ska det förstöras så ska man inte förstöra en 140! dom är i dagens läge ganska ovanliga! även 240's börjar minska i antal.. förstör en 740 säger jag, medans tid är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Bli medlem på epatraktor.se ring bilprovningen Redigerad 15 september, 2005 av MoriX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Azore : det är väl bara Epor.. men a-traktorer får man väl fortfarande.. eller har den lagen gått igenom nu? A-traktorer får man inte längre bygga okapade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. Snälla.. RING BILPROVNINGEN FFS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ja men jag vill ialla fall veta vad jag ska behöva göra behöver bara veta saker så jag vet vad jag ska göra så att den klarar besiktningen.. www.bilprovningen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Han skrev inte att han ville att folk skulle skriva om dom tycker A-traktorer är fula eller snygga! han ville ha hjälp med lite frågor! Så skippa skitsnacket! Jo, men vi håller på att avråda honom från att förstöra ett stycke svensk ingenjörskonst! Jag har ju sagt att det är fritt fram att marodera Volvo 360! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men det finns A-traktorer och så finns det a-traktorer. En a-traktor som man kan tro är en bil är denna, och den är inte direkt "förstörd" som ni utrycker det. (Min Grannes) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jo, men vi håller på att avråda honom från att förstöra ett stycke svensk ingenjörskonst! Jag har ju sagt att det är fritt fram att marodera Volvo 360! Tycker han verkar ha bestämmt sig iaf? jaja du får hemskt gärna slakta hur många 360 du vill, dom är inte vidare snygga.. men du måste hålla med om att Duett trallor är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men vad kostar varvtalsregulator igentligen å e det svårt att sätta dit dom+ att e 360 bakhjulsdriven för jag vill ha en sån så man kan dra en sadd på vintern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men vad kostar varvtalsregulator igentligen å e det svårt att sätta dit dom+ att e 360 bakhjulsdriven för jag vill ha en sån så man kan dra en sadd på vintern? Sök på blocket.. men dom är inte alls så dyra.. komemr inte ihåg vad min kostade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ok gjorde du en egen eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts