Brillan_14 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hej jag undrar hur man bygger e a-traktor har läst på internet men alla säger att det som står stämmer inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Snälla förstör inte ännu en bil. köp en som redan är förstörd istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Snälla förstör inte ännu en bil. köp en som redan är förstörd istället Tack, precis min åsikt. Men hur är det egentligen, på min tid fick man ha okapade, får man det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Vad jag vet får man ej bygga nya okapade, men dom som redan är okapade är lagliga så, och behöver ej kapas Redigerad 14 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad jag vet får man ej bygga nya okapade, men dom som redan är okapade är lagliga så, och behöver ej kapas Ah okej. Hade faktiskt nån polare som hade en 740 okapad, fast han plocka ut sättena innan bes, sen efter åkte dom in igen. Så man var ju rätt "tuff" när man var 15 bast och åkte epa. Någon hade nån 142:a tror jag också. Men duett var ju överlägset. Jaja, vilka minnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Gå in på Epatraktors forum och läs dig till det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vart e det forumet då?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tänk dig att det är så svårt som www.epatraktor.se.. fast den verkar ligga nere nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tror ni man klarar besiktningen om man gör så som det e på bilden?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tror ni man klarar besiktningen om man gör så som det e på bilden?? Ja, alltså väggen finns där ju. Men frågan är om det räcker att plocka bort luckan bara som det är gjort där. Jaja, nån annan som är kunnigare inom detta område? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 För om det går så e det bara å skaffa en gammal volvo göra så som på bilden spärra växellådan så han bara går på 2 växlar å slänga i en varvtalsbegränsare : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Det räcker att plocka bort luckan.. allt som krävs är ett flak och det klassas om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Va bara det ofta?! :S men spärrad låda behöver man ialla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad jag vet får man ej bygga nya okapade Helt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
bogart Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Nej asså itne så.. bara att plocka bort luckan för att det ska klassas som flak.. men klart att du måste spärra lådan mm.. Azore : det är väl bara Epor.. men a-traktorer får man väl fortfarande.. eller har den lagen gått igenom nu? Redigerad 14 september, 2005 av bogart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 På en sida hitta jag hur man kunde göra. http://www.bilprovningen.se/externt/bpweb....91?OpenDocument Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Sluta MASSAKRERA bilar! Ta befintiliga epor, eller ännu bättre: låt bli att hålla på med epor överhuvudtaget, så slipper ni va bonnlurkar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brillan_14 Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Men va fan jag har inte råd med en traktor för 15-20000kr bättre å bygga en egen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Men va fan jag har inte råd med en traktor för 15-20000kr bättre å bygga en egen Jag är rätt säker på att du kommer söka upp en bil med lite rost, och som ser bra ut. Om du gör på det viset så FÖRSTÖR du en fin pärla som nån verklig bildiggare kan göra nånting av! Duett är en vanlig bil att göra epa av. Det innebär att ovanstående skönhet kan bli förvandlad till nedanstående<_< En vedervärdig förvandling som borde FÖRBJUDAS! Vill ni ha traktor får ni köpa en sån här: Den kan dessutom släpa på tunga grejer. Precis va en riktig bonne behöver Redigerad 15 september, 2005 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Egentligen kan jag för lite i den här frågan för att yttra mig. Men rent utseénde mässigt så är epatraktorer grymt, fruktansvärt, sjukt fula. Hellre cyklar än åka omkring i en sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts