Diver Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nån som sett bilen hotknife i spelet? Var i såna fall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Den finns utanför bilskolan när du har guld i alla övningar. Annars kan du skaffa SA Admin Console och spawna den hur många gånger du känner för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den finns utanför bilskolan när du har guld i alla övningar. Annars kan du skaffa SA Admin Console och spawna den hur många gånger du känner för. Tackar! Kämpar på, men f*n va svårt det är på vissa övningar Har guld på alla utom "burn and lap" och "weelie weave" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tackar! Kämpar på, men f*n va svårt det är på vissa övningar Har guld på alla utom "burn and lap" och "weelie weave" Burn And Lap hade jag lite problem med när jag skulle skaffa fram Hotknife. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Burn And Lap hade jag lite problem med när jag skulle skaffa fram Hotknife. Haha, jag pallade med nöd o näppe brons på den (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Om ni fuskar så ska ni använda slowmotionfusket och titta i Eyeperspektiv (Som i CS typ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag fuskar ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag fuskar ALDRIG! Samma här Kämpar hällre har tagit guld på den nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts