Benvit Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 (redigerad) Nej vad ska hon säga då? Du lukar äkligt? Men köper du en dyra parfym så slösar du inte med den. Det är ju inte direkt parfymer som man gör raggarduschar med. utan man använder högst 2 sprayar. det ska inte "stinka" det ska lukta... MR_Lene, du har så rätt, äntligen någon som fattar Edit: pKz, Hört talas om Deodorant? Antiperspirant? "Absolut torr"? Redigerad 17 september, 2005 av Benvit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 MR_Lene, du har så rätt, äntligen någon som fattar Edit: pKz, Hört talas om Deodorant? Antiperspirant? "Absolut torr"? Japp det har jag. Och jag blir skitirriterad av sån't, så jag står och kliar mig skitmycket i armhålan då. Det kanske ser vackert ut. Då kör jag hellre med gammla, vanliga tvål. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Axe använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 DKNY - (något), kommer från USA, luktar grymt gott, vette fan vad jag gör när den tar slut, det var begränsad upplaga av den, tur att det var en stor flaska. Hugo Boss - Dark Blue funkar också om man ska ut och "göra stan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Japp det har jag. Och jag blir skitirriterad av sån't, så jag står och kliar mig skitmycket i armhålan då. Det kanske ser vackert ut. Då kör jag hellre med gammla, vanliga tvål. Då har du inte hittat rätt, Niveas for Men är jättebra, det finns både som vanlig roll och som en "stick". Väldigt smooth och det kliar inte alls, har faktiskt haft det problemet förr. Sen luktar den inte fy sate heller. Prova vetja, kostar typ nada också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts