Jump to content

Vad använder ni för parfym/rakvatten?=

Ace
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Thank the lord'a! Jag förstår inte axe, det är bara så äckligt.. =O Och deras slogan; "Spray more, Get more" är bara så fel, men alla hockeypojkar verkar ha anammat det iaf, tragiskt..

Hellre så köper jag en axe för 50 än 30 st andra för 100 kr styck.. Kanske bara är jag, för jag tycker axe luktar gott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hellre så köper jag en axe för 50 än 30 st andra för 100 kr styck.. Kanske bara är jag, för jag tycker axe luktar gott.

Ärligt, köper du hellre en Axe flaska än att köpa en dyrare parfym som luktar godare?Man får vad man betalar för.. Kan ju säga att dom flesta tjejerna avskur axe..så du borde tänka på vad du köper för parfym.Det är ju inte bara du som ska tyck att det luktar gott? då har du ju missat meningen med parfym.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ärligt, köper du hellre en Axe flaska än att köpa en dyrare parfym som luktar godare?Man får vad man betalar för.. Kan ju säga att dom flesta tjejerna avskur axe..så du borde tänka på vad du köper för parfym.Det är ju inte bara du som ska tyck att det luktar gott? då har du ju missat meningen med parfym.

Min tjej klagar inte, btw. Ni som använder skitmkt parfym och endå inte får något. Testa stäng munnen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min tjej klagar inte, btw. Ni som använder skitmkt parfym och endå inte får något. Testa stäng munnen.

Nej vad ska hon säga då? Du lukar äkligt? Men köper du en dyra parfym så slösar du inte med den. Det är ju inte direkt parfymer som man gör raggarduschar med. utan man använder högst 2 sprayar. det ska inte "stinka" det ska lukta...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej vad ska hon säga då? Du lukar äkligt? Men köper du en dyra parfym så slösar du inte med den. Det är ju inte direkt parfymer som man gör raggarduschar med. utan man använder högst 2 sprayar. det ska inte "stinka" det ska lukta...

Men serri. Parfym är väl ganska onödigt, liksom. Nu (eller senare för andra) så börjar man svettas bara man typ gör något speciellt. För hormonändringar eller något.

Och svett + parfym blir ju inte världens goaste. Sen hår + svett är inte heller så gott.

Så, jag kanske luktar illa, men inte fan skulle vi hålla ett halvår då..?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor