SAAB Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 En puma. Förpackningen är vit och flaskan typ blå. Sen har jag även en Samba Ice också. Riktigt bra båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sofie Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Musk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Använder inte parfym har dock några deodoranter.Axe dimensionScorpionPumaHugo bossNivea (tror jag, har slitit bort det som va på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Det är nog bäst att jag påpekar att jag bara skojade i mitt tidigare inlägg i denna tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ingen, min vällukt klarar sig själv. And the vällukt does it goood... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Jag behöver ingen parfym för att få brudar, jag har stor snopp. Hmm... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Oftast nån Hugo Boss. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den svarta Calvin Klein-flaskan, första unisexdoften om jag inte minns fel Har en Diesel också. Deo = Blåvit - För familjen. Den äger stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aykaramba Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag använder någon axe deo (typ Phenoix) och något Rakvatten vid festligare tillfällen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Eau de Armhåla. Ingenting alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag använder "Jacket"... Det kostade nitton spänn på ÖB. Loggan liknar Calvin Kleins. Skittufft! Fast alla säger att det är herrparfym... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Använder bara Axe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Använder bara billigt kraffs från HM. Slösar pengar på spel och kläder istället Doftar gott även om priset ligger under 50 spänn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Sean Paul, A*Men (Thierry Mugler), Dolce&Gabbana (By), CK One, CK Contradiction, Van Gils och Sonia Rykiel Grey. Ingen Axe här inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ingen Axe här inte.. Thank the lord'a! Jag förstår inte axe, det är bara så äckligt.. =O Och deras slogan; "Spray more, Get more" är bara så fel, men alla hockeypojkar verkar ha anammat det iaf, tragiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Thank the lord'a! Jag förstår inte axe, det är bara så äckligt.. =O Och deras slogan; "Spray more, Get more" är bara så fel, men alla hockeypojkar verkar ha anammat det iaf, tragiskt.. Hellre så köper jag en axe för 50 än 30 st andra för 100 kr styck.. Kanske bara är jag, för jag tycker axe luktar gott. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Hellre så köper jag en axe för 50 än 30 st andra för 100 kr styck.. Kanske bara är jag, för jag tycker axe luktar gott. Ärligt, köper du hellre en Axe flaska än att köpa en dyrare parfym som luktar godare?Man får vad man betalar för.. Kan ju säga att dom flesta tjejerna avskur axe..så du borde tänka på vad du köper för parfym.Det är ju inte bara du som ska tyck att det luktar gott? då har du ju missat meningen med parfym. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Ärligt, köper du hellre en Axe flaska än att köpa en dyrare parfym som luktar godare?Man får vad man betalar för.. Kan ju säga att dom flesta tjejerna avskur axe..så du borde tänka på vad du köper för parfym.Det är ju inte bara du som ska tyck att det luktar gott? då har du ju missat meningen med parfym. Min tjej klagar inte, btw. Ni som använder skitmkt parfym och endå inte får något. Testa stäng munnen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Min tjej klagar inte, btw. Ni som använder skitmkt parfym och endå inte får något. Testa stäng munnen. Nej vad ska hon säga då? Du lukar äkligt? Men köper du en dyra parfym så slösar du inte med den. Det är ju inte direkt parfymer som man gör raggarduschar med. utan man använder högst 2 sprayar. det ska inte "stinka" det ska lukta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Nej vad ska hon säga då? Du lukar äkligt? Men köper du en dyra parfym så slösar du inte med den. Det är ju inte direkt parfymer som man gör raggarduschar med. utan man använder högst 2 sprayar. det ska inte "stinka" det ska lukta... Men serri. Parfym är väl ganska onödigt, liksom. Nu (eller senare för andra) så börjar man svettas bara man typ gör något speciellt. För hormonändringar eller något. Och svett + parfym blir ju inte världens goaste. Sen hår + svett är inte heller så gott. Så, jag kanske luktar illa, men inte fan skulle vi hålla ett halvår då..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts