Ace Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad använder ni för parfym/rakvatten? Själv använder jag Armani Acqua Di Gio, som jag tycker luktar gött Använder även en del andra, men inga nämnvärda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Axe Pulse. Om jag hittar nån dyrare (inte axe alltså) som luktar gott skulle jag tänka mig att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Lacoste och sean paul. Underbara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Fahrenheit, Hugo Boss, Lacoste Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Inga pengar = ingenting Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hugo Boss Dark Blue Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hugo Boss Hugo Boss köper jag faktiskt väldigt mycket kläder av. Dom har en del fräcka modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad är parfym? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad är parfym? Det känner inte bilmekaniker till. Bara olja, öl och brudar (skojar bara med dig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nivea (For men) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Till armhålan använder jag Nivea for Men(ibland) och som rakvatten Axe Africa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Hugo Boss Dark Blue Har funderingar på att köpa den när jag får pengar Till alla ni som använder axe, lägg ner det och använd nån annan lågprisdeo, axe har ganska dålig stämpel Redigerad 14 september, 2005 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Det känner inte bilmekaniker till. Bara olja, öl och brudar (skojar bara med dig) Haha, precis Näe, Wunderbaums använder jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Använder en Björn Borg eller Hugo Boss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Haha, precis Näe, Wunderbaums använder jag Haha, vilken doft? Har du den runt halsen då eller?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Haha, vilken doft? Har du den runt halsen då eller?` Massa olika De används oftast till bilen, men man kanske skulle börja använda de i armhålorna precis som Ronny & Ragge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Oj jäklar, har sååå mycket.. För många egentligen, tar typ några minuter för att välja rätt doft till rätt tillfällen.. Aja, listar de jag använder mest:Bvlgari - BvlgariKenzo - AirLacoste - EssentialFendi - Fendi Boss In Motion - Hugo BossDKNY - Donna Karan Dark Blue - Hugo BossCool Water - DavidoffGucci Rush - GucciCK One - Calvin KleinEscape - Calvin KleinDolce & Gabbana Masculine - Dolce & GabbanaMichael - Michael KorsPasha de Cartier - CartierDeo är oftast något luktlöst, skonande för huden etc. så att parfymen inte ska störas av deolukten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Axe Dry. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Massa olika De används oftast till bilen, men man kanske skulle börja använda de i armhålorna precis som Ronny & Ragge Haha okej! Själv står jag inte ut med lukten av dom i bilen. Som tur är har jag skinnsäten så det doftar redan gott Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Gucci envy, armani black night, hugo boss, Polo ralph lauren, någon gammal jävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts