Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Vill bara FETT avråda folk som funderar på att köpa detta spel från att göra det. Farenheit var ett bra spel men kort. Gun... Det finns inte ord för hur kort det är. Det tar längre tid att gå på toaletten än att spela färdigt detta. Totalt meningslöst spel med meningslösa uppdrag. Det hela känns som ett haffs jobb, gjort för att tjäna snabba $$$$. Själva grund historian tar väl c:a 3 timmar att klara (4 om du är dålig) sen finns det en massa B-uppdrag som är jätter tråkiga. Inget av uppdragen är heller särskilt spännande heller. Man sitter hela tiden och väntar på att, "Nu skall spelet snart börja på riktigt". Men nejdå... På en skala 0-10 så får Gun -7 av mig. Redigerad 6 januari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vill bara FETT avråda folk som funderar på att köpa detta spel från att göra det. Farenheit var ett bra spel men kort. Gun... Det finns inte ord för hur kort det är. Det tar längre tid att gå på toaletten än att spela färdigt detta. Totalt meningslöst spel med meningslösa uppdrag. Det hela känns som ett haffs jobb, gjort för att tjäna snabba $$$$. Själva grund historian tar väl c:a 3 timmar att klara (4 om du är dålig) sen finns det en massa B-uppdrag som är jätter tråkiga. Inget av uppdragen är heller särskilt spännande heller. Man sitter hela tiden och väntar på att, "Nu skall spelet snart börja på riktigt". Men nejdå... På en skala 0-10 så får Gun -7 av mig. Till vilket format har'u spelat detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Till vilket format har'u spelat detta? PS2 givetvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) PS2 givetvis! Jo, det é rätt Men om det é så katatrofalt, hur kunde då vår käre Joakim Bennet ge det 4 av 5 i SVT's "Kontroll"? Redigerad 6 januari, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Jo, det é rätt Men om det é så katatrofalt, hur kunde då vår käre Joakim Bennet ge det 4 av 5 i SVT's "Kontroll"? Jag vet inte. Han kanske är blind. Eller så har han aldrig spelat ett annat spel i hela sitt liv så han har inget att jämföra med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vice.; hur långt har jag kommit ungefär när jag ska tävla med den där hästsnubben? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 Vice.; hur långt har jag kommit ungefär när jag ska tävla med den där hästsnubben? Han som lär dig rida? Det är i början. Precis efter båten va?. C:a 2 timmar till slutet. Om du inte dör som du får spela om hela tiden då vill säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 6 januari, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2006 (redigerad) Jag fixade 100% på Gun, underhållande spel. Jag dog ett par gånger under spelet. Lirade på PS2. Anledningen till att jag gillade det kan ju ha att göra med att jag inte behövde betala. Men det var typ vid releasen. Redigerad 6 januari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts