Sikorka Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Ser lite halv taskigt ut men det är säkert roligt och ballt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Den dåliga grafiken beror antagligen på att spelet inte är klart än, bara tester Men det ser riktigt nice ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gubbarna(hmm kanske allt? Inte säker) är som "trasdockor". Alltså tex så är dom inte animerade när dom dör utan dom bara faller ihop. Hoppas ni fattar . Typ som i HL2 när man skjuter combine i huvudet. Man märkar att det är ragdoll i HL2 om man skriver in Sv_gravity 70 Ontopic: Tycker det verkar väldigt grymt synd bara att det inte kommer till Ps3 :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Värkar vara bra. Än har jag inte sett nog för att bli så imponerad så att jag köper det. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Jag fixar det i vilket fall det är ragdoll fysik eller inte,men jag bara älskar det svinmkt så det är ett skitstort + om det är med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det här ska ju vara ute nu, nån som testat? Betyg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Ful grafik, grötiga kontroller och ljudet är inte ens synkat. Det sög enligt mig, men är man galen i Western så kanske man vill spela det. Edit: Förresten är det inte särskilt GTAigt alls. Finns bara lite sidouppdrag ibland plus att man kan leta guld. Redigerad 16 november, 2005 av skribb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ful grafik, grötiga kontroller och ljudet är inte ens synkat. Det sög enligt mig, men är man galen i Western så kanske man vill spela det. Edit: Förresten är det inte särskilt GTAigt alls. Finns bara lite sidouppdrag ibland plus att man kan leta guld. Nee den e snyggt på sitt sätt,det e ju skitsnygga detaljer, ljuder är rätt taskigt*skulle vara mer kraft i vapna*LJUDET DÅ*. Men det e kul,kan skjuta isönder detmesta på motståndarna 7/10 av mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan man sno hästar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ännu ett tråkigt spel på marknaden. Jag som tänkte skaffa det, men nu när du säger att det är så tråkigt så ska jag absolut inte göra det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Kan man sno hästar? Ja dom står olåsta lite här och där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja dom står olåsta lite här och där. Hästar kan finnas här och där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Ja dom står olåsta lite här och där. HAHA. Fyfan Ja, det BORDE man. Finns det något spel som går ut på att vara laglig? Liksom, köra bil bra, handla mat (t ex). Och sådant? Bara för att låna tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 I andan av den spaghetti-western-sucker jag är fixade jag hem det här spelet via medel jag inte törs tala detaljerat om, och blev besviken. Klarade storyn på mindre än tio timmar, och fann mig sedan snabbt uttråkad av kaskader av sidouppdrag som liknade varandra för mycket för att ge mig någon glädje alls. Storyn var dock klart spelvärd, om än alltför kort och enkel. Låna det av en vän eller segla över de sju haven, men köp det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Det här ska ju vara ute nu, nån som testat? Betyg? Jag har klarat spelet och jag tycker att det är väldigt bra, alla borde köra det. 9/10 i betyg, väldigt skön western känsla, för att inte tala om alla otroligt roliga djur som finns med i spelet. Som sagt, ordna detta spel!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Tröttnade fan på spelet snabbt, tillslut sprang jag bara runder och pangade hs på folket. Skulle aldrig uppmuntar någon att köpa det spelet. Stort BAH! BAH! Redigerad 16 november, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 (redigerad) Ok, alltså inget att ens tänka på? Redigerad 16 november, 2005 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Tröttnade fan på spelet snabbt, tillslut sprang jag bara runder och pangade hs på folket. Skulle aldrig uppmuntar någon att köpa det spelet. Stort BAH! BAH! Sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 16 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2005 Sådär. Tack! missade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 17 november, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2005 Min polare ska inskaffa detta spel snart, då kanske man får spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts