Jump to content

Gun - GTA i westernmiljö

Azore
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gubbarna(hmm kanske allt? Inte säker) är som "trasdockor". Alltså tex så är dom inte animerade när dom dör utan dom bara faller ihop. Hoppas ni fattar  :rolleyes: .

Typ som i HL2 när man skjuter combine i huvudet. Man märkar att det är ragdoll i HL2 om man skriver in Sv_gravity 70 :P

Ontopic: Tycker det verkar väldigt grymt synd bara att det inte kommer till Ps3 :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

Ful grafik, grötiga kontroller och ljudet är inte ens synkat. Det sög enligt mig, men är man galen i Western så kanske man vill spela det.

Edit: Förresten är det inte särskilt GTAigt alls. Finns bara lite sidouppdrag ibland plus att man kan leta guld.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ful grafik, grötiga kontroller och ljudet är inte ens synkat. Det sög enligt mig, men är man galen i Western så kanske man vill spela det.

Edit: Förresten är det inte särskilt GTAigt alls. Finns bara lite sidouppdrag ibland plus att man kan leta guld.

Nee den e snyggt på sitt sätt,det e ju skitsnygga detaljer, ljuder är rätt taskigt*skulle vara mer kraft i vapna*LJUDET DÅ*.

Men det e kul,kan skjuta isönder detmesta på motståndarna :P

7/10 av mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I andan av den spaghetti-western-sucker jag är fixade jag hem det här spelet via medel jag inte törs tala detaljerat om, och blev besviken. Klarade storyn på mindre än tio timmar, och fann mig sedan snabbt uttråkad av kaskader av sidouppdrag som liknade varandra för mycket för att ge mig någon glädje alls. Storyn var dock klart spelvärd, om än alltför kort och enkel.

Låna det av en vän eller segla över de sju haven, men köp det inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor