HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Man sprang bara omkring, slängde sig i slow-motion hela tiden. Fienderna hade dålig AI, tålde nästan ett helt magasin och det var i stort sett bara trög gameplay. Haha du skojar hoppas jag? Dom har jävligt bra AI och dom dör ju nästan på en gång, behöver skjuta ett skott i skallen så dör dom.. Har klarat spelet nu förresten, tyckte det var alldeles för kort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Redan? Eller du menar väl demot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) Redan? Eller du menar väl demot? Jag menar hela spelet. Hela spelet var väl runt 7 uppdrag antar jag, finns massa sidouppdrag som man gör på någon halv minut med, men själva storyn med längre uppdrag var nog 7 ungefär. Redigerad 23 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Jag menar hela spelet. Hela spelet var väl runt 7 uppdrag antar jag, finns massa sidouppdrag som man gör på någon halv minut med, men själva storyn med längre uppdrag var nog 7 ungefär. Minns du vilket "uppdrag" man blev räddad av en tjej, när man infiltrerat en kokain-transport till USA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Minns du vilket "uppdrag" man blev räddad av en tjej, när man infiltrerat en kokain-transport till USA? Skriv PM, så kan jag berätta om du behöver hjälp eller något.. Beskriv gärna lite mer noga med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Skriv PM, så kan jag berätta om du behöver hjälp eller något.. Beskriv gärna lite mer noga med. Behöver ingen hjälp, men undrar bara vilket av dom sju uppdragen det var. Man sprang runt i en fabrik(?) precis efter man infiltrerat en kokai-handel, med 3 lastbilar fulla. Man blev på slutet hittad av en tjej, som räddar en, hon var mexicansk polis. man fick sitta bak i henes pickup/bil, coh skjuta på andra attackerande bilar. I slutet kom en snubbe med en RPG och sköt mot en , men den flög över en och på en lastbil, som flög upp i luften. man åkte precis under den. Sen hamnade längst upp i nord-öst på kartan. btw, hur stor är "världen" jämfört med GTA SA? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Spelade domot nyss.. Fann att det var ganska kul faktiskt! Hittade ett raketevär.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Behöver ingen hjälp, men undrar bara vilket av dom sju uppdragen det var. Man sprang runt i en fabrik(?) precis efter man infiltrerat en kokai-handel, med 3 lastbilar fulla. Man blev på slutet hittad av en tjej, som räddar en, hon var mexicansk polis. man fick sitta bak i henes pickup/bil, coh skjuta på andra attackerande bilar. I slutet kom en snubbe med en RPG och sköt mot en , men den flög över en och på en lastbil, som flög upp i luften. man åkte precis under den. Sen hamnade längst upp i nord-öst på kartan. btw, hur stor är "världen" jämfört med GTA SA? Hmm... Det är nog fler än sju för det är alldeles i början. Världen är ganska stor tror jag, har inte utforskat ett skit iofs, har bara gjort uppdragen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 btw, hur stor är "världen" jämfört med GTA SA? Ehm, Den är definitivt inte större än gta:sa yta.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Nån som vet vart man hittar motorcyklar? eller får man dem bara i mission? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts