Fisken Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tjenare! Jag har kollat lite på spelet "Total Overdose" men aldrig spelat det. Jag undrar om det är värt att köpa? Och hur är spelet, liknar det GTA? Har bara sett screens på T.O. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Har aldrig spelat spelet men jag tyckte spelet såg lovande ut. Du kan typ göra tricks (ungefär som i Tony Hawk) med vapen och hopp. Det fick 6/10 av Gamereactor om du undrar. Redigerad 14 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fisken Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Okej låter bra. Fast det pissiga är att det är så dyrt 549 spänn på tvspelsbörsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PluOntS Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det finns för 499 spänn på Webhallen. Ser fräckt ut (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Verkar vara ett schysst spel, man får nog ta och testa det (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
50 cent Skrivet 17 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2005 Jag har det de är GRYYMT!!Man kan springa på väggar o sånt också.I början av spelet e de typ som 2 stycken banor, men när man har klarat dom så är det som gta.Man kan går runt i staden fritt och sen så går man till uppdrag och så vidare... KÖP DET!! Du blir inte besviken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 (redigerad) Total Overdose är helt klart värt att köpa! Det är skoj, men inte alls lika bra som GTA, men bättre än Driv3r och True Cirme!! 8/10 poäng! Edit: Lol!! I USA släpps TO senare än i europa!! Redigerad 18 september, 2005 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 18 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2005 Total Overdose är helt klart värt att köpa! Det är skoj, men inte alls lika bra som GTA, men bättre än Driv3r och True Cirme!! 8/10 poäng! Edit: Lol!! I USA släpps TO senare än i europa!! Det utvecklas ju av ett danskt företag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Håller spelet länge? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 19 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2005 Håller spelet länge? Hm, antar att ingen här har klarat det ännu.. Jag älskar verkligen det spelet, är verkligen värt att köpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
berit Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tycker det verkar vara ett sånt spel som verkar ballt men inte är så bra ändå precis som true crimes: streets of la men jag kan ha fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 20 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2005 Tycker det verkar vara ett sånt spel som verkar ballt men inte är så bra ändå precis som true crimes: streets of la men jag kan ha fel Jag lovar dig, det är så jävla mycket bättre än true crime.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
stalker Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Har beställt det idag och hoppas att det är mycket bättre än True Crime: Streets Of LA. Det sög mufflonfår imo och driv3r ska vi inte ens prata om. Buggigare spel får man ju leta efter. Kollade in hemsidan och såg filmerna där och min uppfattning är att det är en blandning av lite Max Payne/GTA. Men det ser ut som ett grymmt bra spel så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Kollade in hemsidan och såg filmerna där och min uppfattning är att det är en blandning av lite Max Payne/GTA. Men det ser ut som ett grymmt bra spel så HELT RÄTT! Max Payne vs. GTA = Total Overdose! Spelet är grymt, men har dålig kvalitet. Och om man jämför Mini-Kartan med GTA så kommer GTAs mini-karta likna cockpiten på ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Det utvecklas ju av ett danskt företag Splar väll ingen roll ? BF42 och bf2 släppdes först i usa och de utveklades ju av dice som då är ett svensk företag . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Spelet verkar rätt häftigt Men vapnena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Demo Riktigt kul spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 Hmm.. spelade precis demot. Enligt mig sög det riktigt rejält. *Stryker det från listan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 (redigerad) De va ju rätt så kul men demot var kort som fan, ska prova Fahrenheit nu! Matteus@ Varför sög de? Redigerad 23 september, 2005 av Green_Goblin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 23 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 september, 2005 De va ju rätt så kul men demot var kort som fan, ska prova Fahrenheit nu! Matteus@ Varför sög de? Man sprang bara omkring, slängde sig i slow-motion hela tiden. Fienderna hade dålig AI, tålde nästan ett helt magasin och det var i stort sett bara trög gameplay. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts