Östis Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jo, nu är det såhär, att mitt stuntcrew behöver nya medlemmar. Eftersom några här är ganska bra på att stunta,eller ivriga att lära sig stuntandets ädla konst,så har vi beslutat att laga en liten värvning här. Gör en stuntfilm,men bara i Glen Park (stället där man gör BMX challenge, ramp parken) och lägg sedan upp den. Via PM kommer vi sedan att meddela om man är med eller inte. Om ni vill se nån film med oss så har vi gjort två hittils: ISC Unleashed ISC StuntDay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Okej, jag tror nog jag kan försöka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Strix Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Är det okej för er att man har tweakad handling.cfg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gäller det endas motorcykel i filmen man ska skicka in ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Östis Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Är det okej för er att man har tweakad handling.cfg? Nej, ingen modding så att det har effect på stuntsen. Och man får använda vilket som helst fordon. Bara det är i Glen Park! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts