P-C Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Har inte satt mig in i GTA: LCS så mycket. Äger ingen PSP men ser fram emot att spela det hos thotim inom en snar framtid Vad är era förhoppningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Vote: Riktigt Bra Tänk er, Ett helt Gta i en sån liten smidig maskin! Redigerad 14 september, 2005 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Helt Okej av det jag sett. Men eftersom jag inte äger och troligtvis inte kommer äga en PSP är jag inte värst insatt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Inge vidare, me tanke på att det kommer till ett FICKSPEL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Man får väll hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vote: Okej Vet fortfarande inte om det är värt att köpa enbart pga det spelet. Jag menar, använada det till ett spel bara!? Hadde visserlige varit ett bra sätt att fördriva 11:20/h i januari. Men det vette 17... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag har hyfsade förväntningar på spelet. Det finns en känsla som säger att Rockstar Games är riktigt riktigt nöjda över denna produkt (och den är inte grundad på guld-och-gröna-skogar-försäljningsargument). Kommer förmodligen att köpa en PSP samtidigt med LCS-releasen och sedan sälja den någon månad senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Kommer ej köpa psp, så hoppas inte på nåt speciellt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Det kommer bli okej, skitroligt ibörjan och sen så avtar glädjen precis som de andra, inget jättespeciellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag har inte alls så stora förhoppningar om det. Kommer ändå inte vara bättre än San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Kommer ändå inte vara bättre än San Andreas. Tycker SA var en skymf mot GTA och allt var det står för. Gansta-attityden" var olidlig. Tvivlar på att någon (inte ens hiphoppare) säger: "yo, yo' into thiz, homedawg?" "yo, fo sho, homie! less whack some foo!" "aaaight, get into tha wan an' pakk some fucking heat, dawg!!" orkade bara köra 12% av SA. Mina förväntingar: bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Gt3 = tjuvar! vice city = knarkboss' san andreas = gangsta! lcs = italienska maffian! lcs låter bäst av dom alternativen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Vote: ... okej MEN KOM PÅ PC!!!!!! Redigerad 15 september, 2005 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Tycker SA var en skymf mot GTA och allt var det står för. Gansta-attityden" var olidlig. Tvivlar på att någon (inte ens hiphoppare) säger: "yo, yo' into thiz, homedawg?" "yo, fo sho, homie! less whack some foo!" "aaaight, get into tha wan an' pakk some fucking heat, dawg!!" orkade bara köra 12% av SA. Mina förväntingar: bra. Håller med dig där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 16 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Det blir nog heltfett bra eller nåt sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Tycker SA var en skymf mot GTA och allt var det står för. Gansta-attityden" var olidlig. Tvivlar på att någon (inte ens hiphoppare) säger: "yo, yo' into thiz, homedawg?" "yo, fo sho, homie! less whack some foo!" "aaaight, get into tha wan an' pakk some fucking heat, dawg!!" orkade bara köra 12% av SA. Mina förväntingar: bra. Sa var ju lugnt det skönaste av alla Gta spel. Och du överdrev inte alls LITE där eller? Dessutom kommer väl LCS suga på PSP antagligen bra på PC. Men det får vara fler nyheter då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Vote: Helt okej. Tror knappast det blir varken jättebra eller jättedåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Applemos Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Inge vidare, me tanke på att det kommer till ett FICKSPEL Med tanke på att det FICKSPELET är ett väldigt grymmt sådant, så kan LCS bli riktigt bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 16 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2005 Ska önska mig PSP och LCS till jul... Jag håller förväntningarna på en stabil nivå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 17 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2005 Har inga förhoppningar.. tänker inte köpa nåt ruttet psp för ett spel... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts