Vice. Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Jag har slutat tjata på min farsa. Sist röt han åt mig: Due, du jobbar så du kan *** köpa dina prylar själv. du får vara nöjd med julklappar och födelsedagpressenter. Duger inte det behöver du inte ha nått alls :'( Så jag får köpa själv nu mer... Vote: Väntar tills jag har råd Redigerad 14 september, 2005 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Mamma sa alltid att det är billigare att odla och plocka potatis själv än att köpa..., även om jag inte orkar gräva efter potatis... nu när jag är stor fortsätter jagf med att gräva efter potatis... Vote: Potatislandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Null vote.. säger åt mamma att ja vill ha ett spel, skickar hon till spelbutiken o köper de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MoriX Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag laddar ner spel, musik och filmer. Same. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 FFS :'( Det heter inte "Gräva i potatislandet" utan "Leta i buskarna"! :'( Nu när mitt utryck börjar spridas så kom inte med nått nytt :'( btw.. Vote: Gräver i potatislandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 FFS :'( Det heter inte "Gräva i potatislandet" utan "Leta i buskarna"! :'( Nu när mitt utryck börjar spridas så kom inte med nått nytt :'( btw.. Vote: Gräver i potatislandet .naaaw *klapp på huvudet* Vote: Gräver i potatislandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 FFS :'( Det heter inte "Gräva i potatislandet" utan "Leta i buskarna"! :'( Nu när mitt utryck börjar spridas så kom inte med nått nytt :'( btw.. Vote: Gräver i potatislandet Fel, det heter 'ladda ner'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Potatisen! Om det inte är ett onlinespel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vote: Gräver i potatislandet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Gräver i potatis landet... Så kanske jag hittar nåt gammalt mynt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts