Krillepille Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hur öppnar man portar i d-link? PS: jag vill inte höra läs manual tack på för hand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hur öppnar man portar i d-link? PS: jag vill inte höra läs manual tack på för hand Varför inte? Det är ju där svaret står Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag hittar den inte :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Men gå till deras hemsida då, där hittar du den säkert i pdf format. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Jag har också d-link. Och aldrig lyckats stänga av brandväggen. Sök på "d-link" i Spel och Allmänt så kommer du hitta mina trådar där kanske det funkar för dig edit: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=26151&hl= http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=17792&hl= Redigerad 14 september, 2005 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ladda ner en update.. jag har Dlink 614+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Vad har du för typ av D-link? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krillepille Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) DL 624+ Redigerad 15 september, 2005 av Krillepille Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Har också D-link. En trådlös bredbandshub är det. Strular som FAAAN! Får ryckar ur o trycka i sladden varannan timme för att den kopplar ner... Nån som vet varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts