Cyper Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Jag har snabbt kastat ihop en ''övernaturliga saker-film''. Kvaliten är inte den bästa. Lägg på minnet att inte jag har tagit alla foton, och spelat in alla filmer. Jag har kletat ihop bilder och filmer som jag har på datorn. Kan vara kul att se. Dom som redan sett vissa saker i den behöver inte säga ''old crap''. Finns folk som inte sett det. Men det finns några coola grejer. NY LÄNK: http://rapidshare.de/files/5138134/Unreal_Video.WMV.html Redigerad 15 september, 2005 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag är arg, när jag ska ladda ner mediaplayer, så blir det något skit. Var kan man ladda ner mediaplayer som funkar ? Sry för att jag gick offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Microsoft.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 På Download.com kan du hitta Windows Media Player. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 På Download.com kan du hitta Windows Media Player. Smart Arne. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matte123 Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hmm inte ens vlc player öppnar den!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nee... VAd är det för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Funkar bra på WinAMP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 ¨filen jag får är bara 600 kb så ngt fel e det nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 15 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 Här har ni en ny länk. Den bör funka. (har editerat första inlägget) http://rapidshare.de/files/5138134/Unreal_Video.WMV.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 15 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2005 (redigerad) Här har ni en ny länk. Den bör funka. (har editerat första inlägget) http://rapidshare.de/files/5138134/Unreal_Video.WMV.html Amen snälla.. Du behöver inte göra filmen i den sämsta kvalitén i världen bara att den ska bli liten. Dessutom är snubben som är bunden från Quarry mission. Redigerad 15 september, 2005 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 16 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 september, 2005 Amen snälla.. Du behöver inte göra filmen i den sämsta kvalitén i världen bara att den ska bli liten. Dessutom är snubben som är bunden från Quarry mission. Vi har ett litet problem. Jag vet inte hur man ändrar kvaliten, + alla klipp är inte mina. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts