KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ja Nej. Tråden handlar om Rakel, inte hur man avlyssnar en okrypterad lina Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Nej. Tråden handlar om Rakel, inte hur man avlyssnar en okrypterad lina Tråden handlar om det nya sättet för poliser osv att komminucera. Och svaren i denna tråd börjar med att avlyssna polisradion (som är okrypterad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Tråden handlar om det nya sättet för poliser osv att komminucera. Och svaren i denna tråd börjar med att avlyssna polisradion (som är okrypterad) Polisradion är okrypterad idag.. Rakel är krypterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Polisradion är okrypterad idag.. Rakel är krypterat. Jag har inte sagt något annat, eller har jag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jag har inte sagt något annat, eller har jag? Nej förlåt ber så hemskt mycket om ursäkt om du tog illa vid dig. Jag tänkte i fel banor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Ceone: Har du lyssnat på polisradio nångång? kan säga dig att brottslingar har inte så mkt nytta av informationen man får där Ja det har jag. Dom säger tex. "Vi har ett bråk på västkustvägen jag kör dit och kollar" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 kan säga dig att brottslingar har inte så mkt nytta av informationen man får där Streetracers är brottslingar, och dem kan ha nytta av informationen för att kunna smita ifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Streetracers är brottslingar, och dem kan ha nytta av informationen för att kunna smita ifrån Har du rätt i, här nere brukar dock poliserna undvika att nämna streetrace på radion då dom vet att det är många som lyssnar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts